Film: Medal of Honor: Airbornes flerspelarläge

Robot
Medlem
Film: Medal of Honor: Airbornes flerspelarläge

Najs! Ser ut att bli ett riktigt coolt spel


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

ser riktigt bra ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jorå fan,
Detta kommer nog äga hårt.

Dock lite skeptisk till vad dem har hitta på för hyfs med
att inte inkludera ett riktigt objective-mode i mp läget.

Som en som e väl inne hos moh communityn kan jag
ju säga att folk klagat skapligt på vissa buggar etc
som visade sig på mp summit som nu redan återgärdas
CREDIT TO EA.

Därav tillbacka pushen av releasen till 4 september.
FZ ni kan ändra det också föresten om ni inte gjort de redan.

Medlem

Ska Medal Of Honor vara ett verklighetstroget WW2 spel?

Isåfall varför har MP44 kikarsikte? Varför har Thompson drum-magazine? Det användes nämligen inte drum-magazine av de 101st luftburna trupperna eller av någon annan infanteridivision.

Drum-Magazine var alldeles för klumpigt och tungt att hoppa med. Samt att det höll 50 - 100 kulor.

Medlem

Skit i det just nu...verkar ju riktigt fräckt att göra ett hopp tillsammans med polarna

Inaktiv
Skrivet av n0llk0ll0:

Ska Medal Of Honor vara ett verklighetstroget WW2 spel?

Isåfall varför har MP44 kikarsikte? Varför har Thompson drum-magazine? Det användes nämligen inte drum-magazine av de 101st luftburna trupperna eller av någon annan infanteridivision.

Drum-Magazine var alldeles för klumpigt och tungt att hoppa med. Samt att det höll 50 - 100 kulor.

Vet inte om det var denna film eller en tidigare jag såg där producenten för spelet sa att man kunde uppgradera vapnet. Där av att det är kikarskite m.m.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Skit i det just nu...verkar ju riktigt fräckt att göra ett hopp tillsammans med polarna

Neee:P Jag e realism nörd. Älskar WW2 spel som är så autentiska som möjligt: Brothers In Arms.

Skrivet av rambo2222:
Skrivet av n0llk0ll0:

Ska Medal Of Honor vara ett verklighetstroget WW2 spel?

Isåfall varför har MP44 kikarsikte? Varför har Thompson drum-magazine? Det användes nämligen inte drum-magazine av de 101st luftburna trupperna eller av någon annan infanteridivision.

Drum-Magazine var alldeles för klumpigt och tungt att hoppa med. Samt att det höll 50 - 100 kulor.

Vet inte om det var denna film eller en tidigare jag såg där producenten för spelet sa att man kunde uppgradera vapnet. Där av att det är kikarskite m.m.

Aha, men iaf om du hade drum-magazine på thompson när du hoppar så skulle du slå ned som ett bombnedslag i marken nästan

Medlem

Jag tycker att detta ser riktigt roligt ut, ser fram emot release i septmeber. Men är der inte väldigt likt CoD2 i texturer, modeller osv?

Medlem

Jag skulle vilja ha ett uppdrag där man fick spela den första användningen av falskärmstrupper (tyska), nämligen i norge! härligt att få skjuta lite norrmän

Ser fram emot det här spelet och det blir ett givet köp! Fler ww2 pangare åt folket! finns det något spel med co-op funktion för kampanjerna?


signatur

Tempus fugit.

Skrivet av Nocturne:

Jag skulle vilja ha ett uppdrag där man fick spela den första användningen av falskärmstrupper (tyska), nämligen i norge! härligt att få skjuta lite norrmän

Ser fram emot det här spelet och det blir ett givet köp! Fler ww2 pangare åt folket! finns det något spel med co-op funktion för kampanjerna?

Tyskarna använde egentligen fallskärmstrupper först i Polen. Dock så var det mer storskaligt i Norge.

Men jag efterlyser också ett ww2 lir med tysk kampanj


signatur
Medlem

kolla hemsidan med, fler filmer!

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Ska Medal Of Honor vara ett verklighetstroget WW2 spel?

Isåfall varför har MP44 kikarsikte? Varför har Thompson drum-magazine? Det användes nämligen inte drum-magazine av de 101st luftburna trupperna eller av någon annan infanteridivision.

Drum-Magazine var alldeles för klumpigt och tungt att hoppa med. Samt att det höll 50 - 100 kulor.

Finally, Airborne will feature both ranked and unranked matches. Unranked matches are basically unofficial, so players can tinker with the various server settings, allowing access to unlockable upgrades. The ranked servers will basically be official, and you'll be able to build a persistent character over time, gaining access to various unlockables. These are mainly weapon upgrades, similar to those seen in the single-player game. For instance, you can unlock rifle grenades, which lets you launch grenades a lot farther than you can throw them. This persistent mode will reward long-term play, which is the obvious hope.

Medlem

Detta spel verkar bli en riktig actionrökare. Tommie med trumma är väl mer pacific men men...=)
Och det är tveksamt att airborne hade B.A.R:s... men de e ju så cooooola!!!

Skrivet av n0llk0ll0:

Neee:P Jag e realism nörd. Älskar WW2 spel som är så autentiska som möjligt: Brothers In Arms.

Hmmm BIA realism? Menar du gråa panzers som tål 3-4 panzerfausts eller att man hoppar upp o lobbar in en granat genom luckan som aldrig är låst?

Nja red orchestra där har du realism..

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Ska Medal Of Honor vara ett verklighetstroget WW2 spel?

Isåfall varför har MP44 kikarsikte? Varför har Thompson drum-magazine? Det användes nämligen inte drum-magazine av de 101st luftburna trupperna eller av någon annan infanteridivision.

Drum-Magazine var alldeles för klumpigt och tungt att hoppa med. Samt att det höll 50 - 100 kulor.

Tror du e fel ute.
De uppgraderingar i spelet som användes
är Field Modifications gjorda både av
fabrikat/soldater i fältet.

Den där mp44 scopet finns/användes helt
klart , finns ingen anledning att ha med
nåt påhittat.

Det var dock jävligt ovanligt helt klart.

Medlem

Jag läste i en bok att en del amerikanska soldater "moddade" sina garands så det sköt helauto! Hoppas det finns med i spelet...

Inaktiv

Verkar bli coolt, fast har mina föga förväntningar att de blir som alla andra Moh spelen i mp läget, kul men håller inte länge..


signatur

The Piano Has Been Drinking

Medlem
Skrivet av Rullstol:
Skrivet av n0llk0ll0:

Neee:P Jag e realism nörd. Älskar WW2 spel som är så autentiska som möjligt: Brothers In Arms.

Hmmm BIA realism? Menar du gråa panzers som tål 3-4 panzerfausts eller att man hoppar upp o lobbar in en granat genom luckan som aldrig är låst?

Nja red orchestra där har du realism..

Mmm.. Red Orchestra.
När fan kommer en uppföljare.

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Jag läste i en bok att en del amerikanska soldater "moddade" sina garands så det sköt helauto! Hoppas det finns med i spelet...

Lol fräckt :P.

Medlem

ÄNTLIGEN har STG44:an en verklighetstrogen eldhastighet!

Men vad ska MP40-siktet föreställa? Hur i hela världen finner man en anledning till att man INTE ska sikte längs med vapnet? ser ut som om ha ska lobba kulorna..

Medlem

Grafiken är ju inte den bästa direkt, med alla nya titlar som kommer med mycket vackrare grafik så känns det här lite old redan innan det kommit. :/

Co-Op är det viktigaste dock, har dom fixat bra Co-Op så är det här spelet ett givet köp, oavset grafik.

Medlem

Nyskapande? Nej
Snygghet som motiverar ett nyköp för ww2-intresserade? Nej
Revolutionerande multiplayer-funktioner? Nej

Köp DoD: Source istället om du vill springa runt och skjuta krauts. Det är snyggt och billigt.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Rullstol:

Jag läste i en bok att en del amerikanska soldater "moddade" sina garands så det sköt helauto! Hoppas det finns med i spelet...

Lol fräckt :P.

Det gick att modifiera den till full-auto. Men det är inte säkert att den användes. Om den användes så var det i Stilla Havet mot Jappsarna.

Another variant that never saw duty was the T20E2. This variant is, at its simplest, a Garand modified to accept Browning Automatic Rifle (BAR) magazines, and has selective fire capability, with semi- and fully-automatic modes. Several Ordnance commands at various organizational levels in the Pacific also modified Garand rifles late in the war to produce both Garand 'Tanker'-type carbines and BAR-magazine-equipped Garands similar to the T20E2, though it is unknown if any of these weapons ever saw actual service.

Medlem
Skrivet av notwist:

Nyskapande? Nej
Snygghet som motiverar ett nyköp för ww2-intresserade? Nej
Revolutionerande multiplayer-funktioner? Nej

Köp DoD: Source istället om du vill springa runt och skjuta krauts. Det är snyggt och billigt.

dod: s suger! 3.1 är roligt men behöver portas till source, det har känsla och roligt att spela.
dessutom är det ganska nyskapande när man kan landa varsomhelst på banan (kan man även i battlefield 1942 men det är även fordon med där och MoH:Airborne verkar vara mer som dod med trånga banor och actionfyllt )

Medlem

Äsch vi spelare som spelade Allied Assault kommer iallafall digga detta. (jag gör) Vill inte dra alla gamla spelare över en kant men det väcker gamla minnen. Kommer ihåg hur jag och kompisar turades om med att spela detta. :heart:

Medlem

Nej Brothers In Arms ska det vara. Taktik ftw! Squad-baserade spel är så jävla kul. Teamwork ska det va! Går aldrig på public i dod eller cs eller vilket annat fps spel. Alla bara springer runt och pangar hit o dit.

Medlem

vadå har detta co.op??


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

SWEET!!! Titta 56 sekunder in i filmen, när gubben tittar ner från sin fallskärm mot staden nedaför. Det är en remake av en av de roligaste MP-banorna till orginal MOHAA, Destroyed Village!
Fan vad najs!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Nocturne:

Jag skulle vilja ha ett uppdrag där man fick spela den första användningen av falskärmstrupper (tyska), nämligen i norge! härligt att få skjuta lite norrmän

Ser fram emot det här spelet och det blir ett givet köp! Fler ww2 pangare åt folket! finns det något spel med co-op funktion för kampanjerna?

Tyskarna använde egentligen fallskärmstrupper först i Polen. Dock så var det mer storskaligt i Norge.

Men jag efterlyser också ett ww2 lir med tysk kampanj

Är du säker på detta? Jag skrev specialuppsats om invasionen av norge när det väl begav sig. Dock var detta ganska många år sedan och minnet kan ha svikit mig. Har för mig att det stod i böckerna att det var första gången man använde falskärmstrupper i ett krig? Inte så värst storskaligt dock, de tog över ett flygfält var väl max en pluton vad jag kommer ihåg. När/hur användes de i polen?


signatur

Tempus fugit.

12
Skriv svar