Nytt Harry Potter-spel i sommar

Robot
Flakmonkey
Nytt Harry Potter-spel i sommar

Harry P ftw!

PaZ
Medlem

Hur har vi klarat oss?

Medlem

fy fan... inte ett till harry potter spel


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

AGH OGH UGH EGH BLAAAARGH !

Böckerna är bra, filmerna är halvbra... gissa vad det gör spelen ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Åhhh jag kan inte hålla mig sååå länge!! Det senaste var ju helt sjukt jävla överdåligt och hade jävligt långsamt kod. Must have!...

Medlem

Som sagt, böckerna är ganska bra men spelen är ett rent hån emot den goda smaken. Jag ska inte sticka under stolen med att jag har spelat dem alla men det var inte långt ifrån att man blev morbid efteråt. Nej, lägg ner det istället och gör filmerna bättre för de pengar som skulle andvändas på spelet! Snälla?


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Än en gång får vi göra som de gör i böckerna. Leta efter olika små saker på golven och hoppa över hål.

Inaktiv

De skulle utvecklat och lagt ner lite tid på ett Quidditch spel. Ascool sport, kunde varit ballt

Vet att de gjort ett spel men de var fan tråkigare än när man lirade Quidditch i första HP spelet.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag tycker mycket som alla ovanstående, spelen suger. Men jag är nog forumets största Harry Potter-fan så jag måste köpa det i alla fall :D.

Medlem
Skrivet av eDy:

De skulle utvecklat och lagt ner lite tid på ett Quidditch spel. Ascool sport, kunde varit ballt

Vet att de gjort ett spel men de var fan tråkigare än när man lirade Quidditch i första HP spelet.

Har du testat Quidditch World Cup ? jag har det till GC ;P det är roligt de första 2 timmarna för sen har man klarat det

Medlem

snälla, bespara oss fler harry potter spel


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Sabel:
Skrivet av eDy:

De skulle utvecklat och lagt ner lite tid på ett Quidditch spel. Ascool sport, kunde varit ballt

Vet att de gjort ett spel men de var fan tråkigare än när man lirade Quidditch i första HP spelet.

Har du testat Quidditch World Cup ? jag har det till GC ;P det är roligt de första 2 timmarna för sen har man klarat det

"Vet att de gjort ett spel men de var fan tråkigare än när man lirade Quidditch i första HP spelet"

Det var de spelet jag syftade på när jag skrev den meningen ;P


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar