Bärbara Xbox Ally släpps i oktober

Robot
Bärbara Xbox Ally släpps i oktober
Medlem

Man håller väl inne med priserna så länge man kan då Trump ändrar sig ett par gånger i veckan kring diverse tullar.

Medlem

Man vill ju ha en sådan där. Men det ryktade priset på 10k får mig lite illamående...

Medlem

Skulle nog lägga pengarna på en Lenovo Legion Go istället. Mer värt pengarna och dessutom billigare om man går efter vad förgående person nämner.

Medlem
Skrivet av maq777:

Man vill ju ha en sådan där. Men det ryktade priset på 10k får mig lite illamående...

Går den att ladda ner alla gamepass spel på och spela med kraften från den? Då är det nice annars är det verkligen inget speciellt likt ps portal

Medlem
Skrivet av cyppa:

Skulle nog lägga pengarna på en Lenovo Legion Go istället. Mer värt pengarna och dessutom billigare om man går efter vad förgående person nämner.

Fungerar Game Pass på den?

Medlem
Skrivet av Najkan:

Går den att ladda ner alla gamepass spel på och spela med kraften från den? Då är det nice annars är det verkligen inget speciellt likt ps portal

De nämner i trailern att man kan ladda ner och spela PC-spel på den. Spel från diverse spelbibliotek, t.ex. gamepass, steam och gog. Jag vet inte om det innebär ALLA, det verkar finnas spel som funkar mer eller mindre bra på detta formatet.

Dock, spel som utvecklas för xbox-konsollerna ska man "bara" kunna stream:a. I.e. inte ladda ner och köra på själva konsollen.

Medlem

Blir nog fan med att uppgradera Ally X

Helt underbar maskin, låg och streama från Xbox till den på ett hotell i Polen i somras. Funkade hur bra som helst, noll delay

Troll – skulle jag?!

Lätt den kommer kostar typ 12k i sverige... inget för oss dödliga med andra ord!

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Najkan:

Skrivet av Ribcage:

Fungerar Game Pass på den?

Ja! Har själv en Legion Go och använt gamepass på den ett tag nu. Alla spel jag laddat ner från Gamepass har fungerat utan problem. Visst ser det inte lika bra ut som min stationär med ett 5080 men allt funkar.
Har spelat mycket Forza 7, Forza Horizion 5, Snowrunner, Tony Hawk och Borderlands 3, utan problem.
Det krävs lite meck med inställningarna innan det blir bra flyt, ibland.

Så jag tror att den här maskinen kommer funka ännu bättre.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem

Kan bli ett köp om priset blir rimligt dvs iaf inte över 8500 kr för den bästa versionen och streaming av Xbox spel ( som inte går att köra på maskinen) fungerar ok.

Medlem
Skrivet av robbis:

Lätt den kommer kostar typ 12k i sverige... inget för oss dödliga med andra ord!

Då får vi väl försöka bli odödliga

Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

Ja! Har själv en Legion Go och använt gamepass på den ett tag nu. Alla spel jag laddat ner från Gamepass har fungerat utan problem. Visst ser det inte lika bra ut som min stationär med ett 5080 men allt funkar.
Har spelat mycket Forza 7, Forza Horizion 5, Snowrunner, Tony Hawk och Borderlands 3, utan problem.
Det krävs lite meck med inställningarna innan det blir bra flyt, ibland.

Så jag tror att den här maskinen kommer funka ännu bättre.

Ok, lite coolt ändå hehe

1
Skriv svar