Mafia II-DLC ute 7 september

Medlem

nice! jag längtar!!1

KoP
Medlem

Perfekt.. bring it on! Lirade klart Mafia 2 idag så nu kan man ta och vila tills den 7:e.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av SubMarine:

Hoppas bara man inte är Terminator som i vanliga spelet... :/

Spela på annat än easy så upptäcker du fort att man dör jäkligt lätt i Mafia 2. Det handlar om tre-fyra skott man tål redan på medium.

Hahaha, nu syftade jag inte på att man tål hur mycket som helst, för det gör man inte. Utan det jag syftar på är att man i typ varje uppdrag dödar runt 50 personer. I den takten så borde hela stans "familjer" vara utdöda efter ett par missions.

I ettan var all action mycket mer realistisk, vilket skapade en bättre stämning. Tvåan var bara en enda stor slaktfest.

Spelade på medium förresten.

Medlem

Jag ska i ärlighetens namn säga att jag saknar inte Freeride mode. Visst, det var lite kul, men jag testade bara kanske 5 uppdrag i Freeride mode. Däremot har jag spelat storyn säkert 5-6 ggr. Mitt enda klagomål på Mafia 2 är att jag gillade den familjära tonen i ettan bättre än den hårda, råa som är i tvåan. Speciellt saknar jag att man inte har några relationer. Jag tyckte det var mysigt. Det andra är att spelet är något kort. Ungefär hälften så långt som ettan skulle jag tro.

Medlem
Skrivet av CseRoQ:
Skrivet av Jesper1230:

Detta är ruttet är bara så fel, Vad är det 2k har gjort så fel varför kan dem inte göra klart spelet innan dem släpper det ? Man får inte ens köra klart spelet man kommer ju bara till 72% i slutet, Man kan aldrig göra uppdrag hos han på skroten eller någon annanstans, Nä detta är bara fel av 2k att vara så dumma mot sina kunder att ta betalt för saker som dem egentligen kunde stoppat in ifrån första början!

Bara för att man inte får 100% av att klara storyn betyder det inte att det inte är klart (samla allt ger 100%). Spela det på dator eftersom det är det spelet är avsett för och sen kan du se om det är "klart".

Så vem tycker det är kul att springa ut över hela empire bay och samla wanted posters för att få 100% kunde dem inte fixat något roligt istället ? Dock gillar jag det med playboy med wanted är inte kul bara drygt vill göra side-mission istället


signatur

¯\_(ツ)_/¯

12
Skriv svar