Darth Vader flyger genom väggar

Medlem
Darth Vader flyger genom väggar

Gäsp! Arcade, Arcade, Arcade, Arcade. JK- serien någon? Snälla?

Medlem

Tyckte det var snyggt gjort i alla fall!

Medlem

pc demo?!?!?!?!

Medlem

Ja ja önskar mig också en Jedi Knight uppföljare istället!
JK med lite riktiga lightsaber dueller istället för att bara spama force powers hela tiden.

Medlem

JÄDRAR vilka filmer!! :O:O så snyggt!

Medlem

Hoppsan, det här såg riktigt snyggt ut!

"Darth Vader leker arkitekt" borde vara "Darth Vader går in i väggen" imo

Medlem

Star Wars har inte blivit våldtaget nog redan, tycks det som.

Medlem

Ser fram emot detta, tyckte om ettan som inte värst många andra tyckte märker jag. Eller va spelar det för roll älskar allt i princip som har med Star Wars att göra :D!

Medlem

Ska köpas till 100% : D. kan dom inte lägga ner den där barn star wars serien och göra den men i samma "grafik" som i videon ovan

Medlem

Usch och fy fan för Force Unleashed. Väntade mig ett nytt JK och var jätte uppspelt när de visade upp euphoria motorn och allt.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tyckte demot var mäkta tråkigt. Ett nytt Jedi Academy hade dock suttit fint, kanske...

Medlem

Mycket bra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Har inte hållit reda på detta så mycket, men på vilket sätt är detta sammanknutet med ettan? Oavsett hur du väljer att sluta ettan är det en för mycket här!

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Har inte hållit reda på detta så mycket, men på vilket sätt är detta sammanknutet med ettan? Oavsett hur du väljer att sluta ettan är det en för mycket här!

Enligt introt i demot så spelar man som en av starkillers kloner.

Ang. själva gameplayet...

Freeze frame effekter är häftigt när det görs rätt, vid t.ex sista slaget i en combo eller under en kraftig specialare, INTE SÅ FORT NÅNTING SNUDDAR DIN LIGTHSABER.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

AG
Medlem

rip Stormtroopers XD

Medlem

ja jag gillade demot ialla fall, blir köp när blir billigare för har så mycket andra spel som får prio.. Fable 3 t,ex

Medlem

noclip fail by Vader.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Darth Vader - Why's everybody always pickin' on me?
Starkiller - Cause you run like a girl and sit down to pee!

Medlem

Myyckeet snygga trailers!

Medlem

Demot var konstigt, det flöt på felfritt men varje gång en fiende träffades av lightsabern hackade det till.

Medlem

Suck... Snacka om att våldta Star Wars franchisen... Inte för att jag bryr mig så mycket (Sagan om Ringen är tusen ggr bättre).

Men det är alltid tråkigt att se en franchise, speciellt känd och stor bli så våldtagen som denna blir nu.

Hur fan ska Darth Vader överleva Starkiller som verkar helt ostoppbar???

Darth Vader som är "crippled" också, en vandrande plåtburk... En annan femma om han fortfarande var Darth Vader innan han blev grillad.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

AW8
Medlem

Det här är det ANDRA spelet som borde ha blivit Jedi Knight IV istället.

Undrar om de bajsar ur sig en 3:a?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Tappade allt intresse för TFU2 när jag genom demon fick reda på att man spelade som en klon.

1
Skriv svar