Microsoft: "Det kommer en Halo-film"

Robot
Microsoft: "Det kommer en Halo-film"

Enligt Microsoft är det fortfarande självklart att det kommer att göra en film baserad på fenomenet Halo.

#microsoft


Medlem
Microsoft: "Det kommer en Halo-film"

Intressant, det här måste jag ha missat.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

lär ju bli en flopp... En film baserad på ett skit kasst spel.. inte direkt någon bra start.

Medlem

Menade "baserad på ett par skit spel"

Det behövs ingen Halo-film, vi har inget behov av det, gör ett nytt spel istället...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varning för dålig film!

Medlem

Känns inte som helt lyckad idé att bygga en film på. Spelen är inte dom bästa heller för den delen.

Medlem

Uwe Boll regissör, Ben Affleck som Masterchief!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det behövs ingen Halo-film, vi har inget behov av det, gör ett nytt spel istället...

Jag skulle då iaf vilja se en Halo rulle i kvalitet, förstår mig inte riktigt på dina kommentarer:S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag älskar halo serien. (anledningen att ja skaffade ett xbox till och börja med.)

ur en nyfiken synpunkt varför suger halo spelen?

Medlem

En film gjort i stil med: Halo Reach Deliver Hope Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=DKRlWLDWhGI

Skulle aldrig sitta fel! Rent av en ära att få se en hel film av Halo.

Medlem

Nej tack.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Clabbe:

Uwe Boll regissör, Ben Affleck som Masterchief!

1+

Var dock realistisk, snarare Van Damme som plockar hem Mästarchefens roll!

1
Skriv svar