Tävla och vinn Magicka

Robot
Tävla och vinn Magicka

Vinn det hyllade indie-spelet av FZ – sista chansen att delta är på söndag.

#magicka


h2o
Medlem
Tävla och vinn Magicka

Ingen idé att va med i tävlingen, detta är ett solklart köp. Inte bara för att det är ett otroligt underhållande spel, det är också bevis på talangen som finns inom den Svenska spel-industrin och ska belönas med ett köp. Arrowhead har skapat något nytt, roligt och varit otroligt smarta med att sälja det för rätt pris.

En uppföljare hoppas jag starkt på, men också att dem inte snöar in sig på Magicka endast, vore spännande att se vad de kan göra me andra genrer

Inaktiv

Är Magicka verkligen en Indie-titel, Paradox Interactive har väl finansierat utveckligen?
Btw, bra spel! =D

Inaktiv

Så som jag ser det är "indie" ett buzzword för att folk ska känna sympati med utvecklarna och köpa spelet istället för att pirata det. Inget fel med det -- vi har bara haft lite för mycket av det på sistonde.

Medlem

Om jag vinner ger jag vinsten till min bror. Han får INTE missa detta spel!!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av anon_23460:

Är Magicka verkligen en Indie-titel, Paradox Interactive har väl finansierat utveckligen?
Btw, bra spel! =D

Nja, de har väl bara gått in i slutet och publicerat det?

Inaktiv
Skrivet av anon_23460:

Är Magicka verkligen en Indie-titel, Paradox Interactive har väl finansierat utveckligen?
Btw, bra spel! =D

Första releasen var det, detta är en kommersiell remake av det spelet, så man kan ju säga att spelet är semi-indie eftersom det bygger på ett indiespel.

http://www.magickagame.com/about-the-developers

Citat:

The company was built around the game "Magicka" which started as a studentproject that won the title "Game of the Year" at Swedish Game Awards 2008, Swedens largest competition for independent developers.

Inaktiv

Fan hoppas att jag vinner!

Medlem

Då har man skickat in sitt bidrag Får man hoppas att man vinner 1/10


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Hoppas alla som inte vinner köper spelet sen, det är ett måste!

Medlem

Alla svar rätt, det är jag säker på! Hoppas att jag vinner!

Medlem

Oj prövade demot. Om jag köper d så kommer jag inte spela det för jobbiga kontroller i längden för min smak...............

1
Skriv svar