Nya Spider-Man svingar in sig i våra arkiv

Robot
Nya Spider-Man svingar in sig i våra arkiv

Spana in den purfärska teasern och de heta bilderna på nya Spider-Man: Edge of Time i vårt lustiga arkiv.

#spider-man-edge-of-time


Nya Spider-Man svingar in sig i våra arkiv

Yay. Spider-Man (?) reser genom tid och rum... precis vad han, eh, är känd för att göra.

AW8
Medlem

"Nätet", hö hö.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Yay. Spider-Man (?) reser genom tid och rum... precis vad han, eh, är känd för att göra.

2½ Spider-Men


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Inget free roam, inget köp. Bara att hoppas på nästa spel i serien..

Medlem

Givet Köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har lite svårt att få allt ihop, Hur kan där finnas en spiderman i framtiden? Det måste isåfall vara Peter Parkers son som isåfall måste ha ärvt Peters Spidergener, eller så är det en snubbe som blir biten av en sån där spindel i framtiden och får iden att heta detsamma som den gamle Spiderman! Hoppas man får en förklaring i spelet.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Sebastian Lind:

Yay. Spider-Man (?) reser genom tid och rum... precis vad han, eh, är känd för att göra.

2½ Spider-Men

För att inte tala om den gången när Spindelmannen från tio andra tidsåldrar dök upp och de beslöt sig för att spela fotboll. Spidermanchester United.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator | Testpilot
Skrivet av Apministern:

Har lite svårt att få allt ihop, Hur kan där finnas en spiderman i framtiden? Det måste isåfall vara Peter Parkers son som isåfall måste ha ärvt Peters Spidergener, eller så är det en snubbe som blir biten av en sån där spindel i framtiden och får iden att heta detsamma som den gamle Spiderman! Hoppas man får en förklaring i spelet.

Det är en helt annan snubbe och storyn är väldigt komplicerad. Men simpelt gjort är det en forskare som har återskapat Peter Parkers krafter och har en mekanisk dräkt liknande ironmans.

Så det finns ingen relation släktmässigt what so evr. Den Spider-Man var med i förra spelet också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Warwick:

Inget free roam, inget köp. Bara att hoppas på nästa spel i serien..

Free roam Spider-Man finns redan, varför vilja ha ett nytt när dem andra bara var värdelösa? Nej, tycker någon borde lyckas med att göra ett arkham asylum fast för Spider-Mam. Hade varit gött.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Måste säga att trailern gör mig besviken. Spelet ser exakt likadant ut som det förra i looks, moves etc. Vill gärna se något nytt...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bah!

Varför gör dom inget Spider-man i Batman Arkham Asylum stil? Mörkt och allvarligt?

Det skulle jag lätt köpa! Spider-man > Batman


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Remus:

Bah!

Varför gör dom inget Spider-man i Batman Arkham Asylum stil? Mörkt och allvarligt?

Det skulle jag lätt köpa! Spider-man > Batman

Tänkte precis skriva samma sak


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar