Battlefield 3-filmen med kommentarer

Robot
Battlefield 3-filmen med kommentarer

Producenten Patrick Bach guidar dig genom den fläskiga 12-minutersrullen.

#nyhetstips, #battlefield-3


Medlem
Battlefield 3-filmen med kommentarer

vilken bild! ojoj

Skägg.
10 Chambers

Du får slänga igång det i synk med den högupplösta


signatur
Medlem

gillar det mesta, men att bilarna sprängs så lätt känns lite sådär..

Medlem

Jag antar att det inte går så värst bra för deras facebook-kampanj?

We've got a Community Challenge for you! MISSION: Recruit 1 Million "Likes" on our Facebook page to unlock the full trailer and producer's commentary early!

För tillfället är dom uppe i 870000 "likes" och ändå släpper dom filmerna.

Medlem

Roligt med lådan där det står "Denna sidan upp"


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Fan va grymt! Nu e man ännu mer taggad!! Det här kommer bli så bra, så bra!!!

Exx
Medlem

Låter verkligen en M4 sådär?

Medlem
Skrivet av Håkan:

Jag antar att det inte går så värst bra för deras facebook-kampanj?

We've got a Community Challenge for you! MISSION: Recruit 1 Million "Likes" on our Facebook page to unlock the full trailer and producer's commentary early!

För tillfället är dom uppe i 870000 "likes" och ändå släpper dom filmerna.

Deras mål var att få en miljon 'likes' innan söndagen och även om de inte fick det skulle de börja släppa klippen då.
Fick de en miljon 'likes' innan skulle de släppa klippen tidigare.

Medlem
Skrivet av Exx:

Låter verkligen en M4 sådär?

http://www.youtube.com/watch?v=V4_Wyo6pC0A

Tycker dem låter lätt lika!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Haha hörs att han är svensk iaf


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Den här M4A1 låter fruktansvärt likt
http://www.youtube.com/watch?v=NY6b1K9tohs

Grundjävligt fint och skönt spelet verkar vara också btw längtas "dreggel"

Medlem

Enda tråkiga med kommentarerna är att väldigt många av dem är "Captain Obvious" markerade, några nya saker jag inte visste kommer fram, som att kartan på bordet är en placeholder och därmed var allt stackars arbete internet la ner för att ta reda på vart exakt spelade utspelade sig i onödan.

Annars, fortfarande en grym trailer.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Tänkte lite spontant när han sa att dom lagt ner mycket tid på hur det kändes att skjuta vilken sjukt stor grej något sånt är i ett sånt här spel. Med den galet stora mängden arbete som går in i ett sånt här spel kan hur det känns att skjuta göra typ 50% av spelet...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

Finns i bättre kvalité här:

http://www.dailymotion.com/video/xi9zzr_battlefield-3-fault-l...

Hoppas på lite MP-videos nu framöver. Visst är SP nice reklam (utsida) men MP (insidan) som räknas.

Medlem
Skrivet av Trivve:

Finns i bättre kvalité här:

http://www.dailymotion.com/video/xi9zzr_battlefield-3-fault-l...

Hoppas på lite MP-videos nu framöver. Visst är SP nice reklam (utsida) men MP (insidan) som räknas.

Tackar den på fz går ju inte kolla på i fullskärm ser ju för illa ut :S

Medlem
Medlem

Vad är det för fel på bilarna? Dom måste vara fyllda med något riktigt explosivt för om exploderar ganska lätt Ser illa ut...

Medlem

Jag vill se MP bilder, vem bryr sig vad ett MP spel har för SP kampanj.
Dessa bilder säger ju ingenting om spelet som jag längtar till, bara hur den halvan av spelet som jag möjligt vis kommer snegla på när EA servern inte funkar.

Ärligt lägg ner SP och koncentrera er på MP

dzl
Medlem
Skrivet av Ducci:

Jag vill se MP bilder, vem bryr sig vad ett MP spel har för SP kampanj.
Dessa bilder säger ju ingenting om spelet som jag längtar till, bara hur den halvan av spelet som jag möjligt vis kommer snegla på när EA servern inte funkar.

Ärligt lägg ner SP och koncentrera er på MP

Alltså ser jag en till kommentar likt din kommer jag gå nerd rage på allt. Jag spyr det där uttjatade skiten om att "lägg ner SP"-hej och hå. DICE har redan sagt att deras team som jobbar med BF3 är typ 3-4 gånger så stort som till BC2 (eller nåt). Så det finns nog gott om manskraft att göra en bra MP trots att dom samtidigt gör en bra SP-kampanj.

Tycker allt ser überscriptat och linjärt ut. Är sekvensen där man slåss mot killen i källaren till och med en klassisk quick time event ala Resident Evil 4? Ser även ut som att Dice har insett att det inte är en bra idé att låta spelaren skjuta sönder hela leveldesignen. "Micro destruction" som inte pajar banan blandat med större scriptade events. Som Gears of War men fläskigare och snyggare.

Nej jag whinar inte, tror att detta blir en grym upplevelse. Det är såhär man gör bra singleplayer - linjärt, välregisserat narrativ.

Medlem

Bandmatningen står still på 50 cal. i slutet när han skjuter. Dåligt. Hoppas dem fixar!

Shit vilken tråkig brytning han pratar med

Medlem

Varför ser det så stelt ut när man sprintar med vapen!? Och en M4 låter bannimig inte så! - Fixart nu DICE!!!!!!!

Medlem
Skrivet av lolan:

Varför ser det så stelt ut när man sprintar med vapen!? Och en M4 låter bannimig inte så! - Fixart nu DICE!!!!!!!

Missat youtubeklippen som länkats några inlägg upp? En M4 låter så gott som det gör i videon?

Medlem

Det märks ändå att dom har kommit långt i utvecklingen av ett bra spel. Folk hakar upp sig på obetydliga saker som hade passerat obemärkt i ett annat spel!

Känslan, intrycken, chockvågorna i eldstriderna gör att detta redan lyft sig långt förbi många andra. Det är ändå det spelet i MP kommer handla om. Bara ett sniperskott gör ju för fasen att kaffet på skrivbordet far över rummet. Myys!!!

Medlem
Skrivet av FUtech:

Det märks ändå att dom har kommit långt i utvecklingen av ett bra spel. Folk hakar upp sig på obetydliga saker som hade passerat obemärkt i ett annat spel!

Dessutom kan man också tillägga att spelet befinner sig i ett "pre-alpha" stadie, vilket betyder att allt ändras hit och dit om vart annat. Det är alltså mycket troligt att småsakerna folk hakar upp sig på kommer bli fixade innan spelet är klart

Skrivet av Florry:

Dessutom kan man också tillägga att spelet befinner sig i ett "pre-alpha" stadie, vilket betyder att allt ändras hit och dit om vart annat. Det är alltså mycket troligt att småsakerna folk hakar upp sig på kommer bli fixade innan spelet är klart

"det här är pre-alpha" betyder egentligen "spelet är i princip klart och vi tänkte skeppa det såhär, men om folk klagar tillräckligt mycket så kanske vi ändrar på saker"

Om spelet ska finnas i butik innan jul så är det nog inte så mycket "pre" i deras "pre-alpha"

Inaktiv
Skrivet av lolan:

Och en M4 låter bannimig inte så! - Fixart nu DICE!!!!!!!

Jo. En M4 låter så.

Medlem
Skrivet av lolan:

Varför ser det så stelt ut när man sprintar med vapen!? Och en M4 låter bannimig inte så! - Fixart nu DICE!!!!!!!

Newsflash! En M4 låter inte som på CS, varför kollar du inte upp hur en riktig M4 låter istället för att komma med en såpass dum kommentar?

12
Skriv svar