Portal 2's nonsens-DLC - BRA!

Medlem

Det var då fan var alla klagar på att Portal 2 innehåller nedladdningsbart innehåll, DLC. Och om de inte klagar på det så klagar de på att DLC:t bara är i form av mössor och pynt för dina co-oprobotar. Enligt min ringa åsikt så är det här det perfekta DLC:t! Det innehåller ingenting du måste ha, inget som gör dig bättre eller förenklar spelet, utan enbart sådant som kan vara roligt att ha tillgång till om du känner för att blåsa lite stålar någon trist söndagseftermiddag. Är det inte precis det behovet nedladdningsbart material ska fylla?

Fast det är klart, ett par extra banor hade inte skadat, men det kommer säkerligen. Var bara jävligt glad att Valve inte valde att sälja saker som påverkar spelet på något relevant sätt i sin fåniga lilla butik, DÅ hade du fått se på gnäll.

#blogg

Medlem

Helt rätt det du skriver. Att klaga på någonting som kostar och som man inte ens behöver begriper jag inte. Vill man ändå ha det som säljs, trots att det inte är nödvändigt, så får man väl betala utan att klaga.

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är säkert för att de inte kunde göra det mer än att de ville göra det.
Hade det funnits någon form av deathmatch så skulle de säkert släppt en portalgun som gör 4 portaler eller som skjuter iväg portalen snabbare.

Medlem

Agreed! Amen till Mats Nylund.

Jag har complete pack och det har iallafall gjort min spelupplevelse roligare då jag och mina "Partners in science" alla är unika. (De andra har även de complete pack)

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag håller med, jag vill faktiskt ha dlc. Mer uppdrag och innehåll i coop eller single player skulle jag iaf välkomna, om det inte är helt hutlösa pris.

Mössor m.m bryr jag mig inte om så mkt, det är ju valfritt att köpa, inget som förändrar spelet i praktiken.

Medlem

Jag är iofs inte helt främmande för att köpa mössor och sånt, jag gillar att samla bisarra prylar i spel. Jag ser dock inte riktigt poängen med att köpa det i ett spel där bara en annan person kan se det, men vill man så... jag tänker inte gnälla för att personer med ännu mer samlarmani än jag får chansen att bränna sina stålar på mössor :).

Medlem

...eller för den delen över att Valve får inte lite extra pengar - känns som om de förtjänar det.

Medlem

Oh ja. Mer pengar till valve, mer portal till oss.

Vilseledda små lamm.
(Activate forward shields).

Några riktiga nyheter om Planetside 2?

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

dom förstör ju spelet förfan.. kolla bara på Team Fortress 2.. dom som har råd / orkar lägga ut pengar har tillgång till bättre vapen och kan klara sig bättre i strider. Kommer hända samma sak med portal 2. Fan spelen är förstörda idag!!

Medlem
Skrivet av showerguy:

dom förstör ju spelet förfan.. kolla bara på Team Fortress 2.. dom som har råd / orkar lägga ut pengar har tillgång till bättre vapen och kan klara sig bättre i strider. Kommer hända samma sak med portal 2. Fan spelen är förstörda idag!!

Nähäru

Medlem

Jag tror inte detsamma kommer att hända i Portal 2, finns liksom ingen anledning att sabba spelet över DLC... Hoppas jag :).

Planetside 2 har jag inga som helst nyheter om, hoppas bara att det kommer inom min livstid. Om det har någon ny, spännande betalningsmodell, som t ex World of Tanks, är jag bara nöjd. Om det har DLC-vapen med dubbelt så hög skada och precision som de som är gratis, kommer jag att gråta öppet.

1
Skriv svar