Skägg.
10 Chambers
TSL3!

Jäklar vilka matcher de har bjudit på hittills och svenska Thorzain ser ut att kunna bli en finalkandidat med vinster över både Tyler och MC. För mycket bra Starcraft 2-matcher nu för att hinnas med.


signatur
Medlem

Om Thorzain fortsätter att spela som han har gjort så går han nog till finalen, håller tummarna

Medlem

Har följt denna turnering som en örn. Super bra spel och väldigt imponerande produktionskvalité än så länge!

Medlem
Medlem

Jag är inte den som postar här på forumet i vanliga fall, men när jag såg tråden var jag bara tvungen att nämna att vi har en helsvensk final i TSL med Thorzain vs Naniwa. Två grymt bra lirare som kört över flera favoriter på väg mot den absoluta toppen.

Nästa helg avgörs hela kalaset i New York. Kanske borde FZ försöka få tag på dem för en artikel eller något annat godis?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nifel:

Jag är inte den som postar här på forumet i vanliga fall, men när jag såg tråden var jag bara tvungen att nämna att vi har en helsvensk final i TSL med Thorzain vs Naniwa. Två grymt bra lirare som kört över flera favoriter på väg mot den absoluta toppen.

Nästa helg avgörs hela kalaset i New York. Kanske borde FZ försöka få tag på dem för en artikel eller något annat godis?

Såg matchen med Thorzain igår, grymt bra! Jag ska se vad vi kan göra Men har Naniwa spelat sin semi? Kan inte hitta någon VOD.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nifel:

Jag är inte den som postar här på forumet i vanliga fall, men när jag såg tråden var jag bara tvungen att nämna att vi har en helsvensk final i TSL med Thorzain vs Naniwa. Två grymt bra lirare som kört över flera favoriter på väg mot den absoluta toppen.

Nästa helg avgörs hela kalaset i New York. Kanske borde FZ försöka få tag på dem för en artikel eller något annat godis?

Såg matchen med Thorzain igår, grymt bra! Jag ska se vad vi kan göra Men har Naniwa spelat sin semi? Kan inte hitta någon VOD.

Oops. Ber så mycket om ursäkt för spoilern, men ja, den är spelad. Helt klar sevärd men..

...tyvärr är den en rätt ensidig historia bortsett från första ronden. HasuObs är en grym lirare, förmodligen en av de bästa Protoss i Europa, men han blev likväl rejält skolad av Naniwa.

Medlem
Skrivet av Nifel:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nifel:

Jag är inte den som postar här på forumet i vanliga fall, men när jag såg tråden var jag bara tvungen att nämna att vi har en helsvensk final i TSL med Thorzain vs Naniwa. Två grymt bra lirare som kört över flera favoriter på väg mot den absoluta toppen.

Nästa helg avgörs hela kalaset i New York. Kanske borde FZ försöka få tag på dem för en artikel eller något annat godis?

Såg matchen med Thorzain igår, grymt bra! Jag ska se vad vi kan göra Men har Naniwa spelat sin semi? Kan inte hitta någon VOD.

Oops. Ber så mycket om ursäkt för spoilern, men ja, den är spelad. Helt klar sevärd men..

...tyvärr är den en rätt ensidig historia bortsett från första ronden. HasuObs är en grym lirare, förmodligen en av de bästa Protoss i Europa, men han blev likväl rejält skolad av Naniwa.

VOD:s finns uppe till beskådan på http://www.youtube.com/user/teamliquidnet nu.

(Ber också om ursäkt för dubbelposten. Jag är för dålig för att klicka rätt!)

Inaktiv

väldigt bra turnering, Thorzain har imponerat enormt! tagit ut Fruitdealer, MC,Tyler och Kas! det är helt sjukt.
Dock har Naniwa 34-0 i BoX (dvs Best Of 3,5,7) och har ägt Ret, Goody, Cruncher och HasuObs...
längtar verkligen till söndag!

Medlem

någon som vet vilken tid den streamas på söndag?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrmanman:

någon som vet vilken tid den streamas på söndag?

Klockan 20:00


signatur
Medlem

Herregud. TSL3 finalen var den bästa och mest intensiva match jag sett. Missade ni att se den live så gör er själva en tjänst och undvik att bli spoilad innan ni får tag i VODs.

Medlem

Oh, om någon finner en länk på vodar till de, posta gärna! Vet inte riktigt var man ska leta.


signatur

Videomupp

Inaktiv

helt sjukt bra matcher! jag stod upp och skrek vid flera tillfällen, båda spelarna gjorde helt otroliga manövrar igenom hela serien! jag kan helt ärligt säga att det var den bästa serie jag har sett någonsin.
tror streamen gjorde sin peak på 75000 viewers, det är ganska bra för sc2, (nog för att det är ingenting emot boxers första sc2match 775000 viewers.)

och en glad filur fick sig ca 95000 kr med sig hem

1
Skriv svar