Multiplayer i Battlefield 3 på E3

Robot
Multiplayer i Battlefield 3 på E3

Om du besöker mässan kommer du ges möjlighet att prova på nivån Operation Métro, och Dice är inte sena att ge en känga till CoD: Elite.

#nyhetstips, #dice, #battlefield-3, #call-of-duty-elite


Medlem
Multiplayer i Battlefield 3 på E3
inK
Medlem

Äntligen är det bekräftat! Nu gäller det bara att klara av väntan!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag bara avgudar hans bild bredvid utannonseringen av Battlelog'en (för ingen extra kostnad och säkert samma funktioner som CoD Elite premium). Ett real-life troll face.
http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/300x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/KM.png


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv
Medlem

Kooperativt kampanj?? OMG! Då kanske man spelar ut singleplayer för en gångs skull! Inte spelat ut Bad Company 2s kampanj ännu....

Fan vad jag saknar 64 spelare, flygplan och kunna lägga sig ned när jag spelar BC2!

Hoppas det är betydligt mer fordon i BF3, t ex 4 st stridsvagnar på vardera sida. Det lär det vara då det är dubbelt så många spelare som i BC2 med sina 2-3 stridsvagnar!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag vill nu gifta mig med hela DICE-gänget


signatur

Imperator

Medlem

Trist att Dice inte gjort ett enda bra MP spel sedan BF1942 :/

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Trist att Dice inte gjort ett enda bra MP spel sedan BF1942 :/

http://macrochan.org/images/C/L/CL34TO77P2M7ONM4WEXMSVHAV3PUIK5S.jpeg

Battlefield 2? Bad Company 2 (ja, taggat ner från tidigare spel, men fortfarande bra nog att ha kul med i väntan på den riktiga uppföljaren)?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Nej jag tycker inget av dem är särskilt bra, jag vill ha lite mer action. Det är på tok för långsamt tempo.
Men jag kommer definitivt köpa BF3 och ge det en chans, men jag har inte direkt höga förväntningar.

Bad Company 2 kändes som man spelade med sirap på backen.

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Nej jag tycker inget av dem är särskilt bra, jag vill ha lite mer action. Det är på tok för långsamt tempo.
Men jag kommer definitivt köpa BF3 och ge det en chans, men jag har inte direkt höga förväntningar.

Bad Company 2 kändes som man spelade med sirap på backen.

Man springer inte i á la Quake 1998 när man bär på tunga vapen och utrustning. Prova själv så får du se. Är det inte roligare med lite autentiskt lir?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av BlueBlood:

Nej jag tycker inget av dem är särskilt bra, jag vill ha lite mer action. Det är på tok för långsamt tempo.
Men jag kommer definitivt köpa BF3 och ge det en chans, men jag har inte direkt höga förväntningar.

Bad Company 2 kändes som man spelade med sirap på backen.

Man springer inte i á la Quake 1998 när man bär på tunga vapen och utrustning. Prova själv så får du se. Är det inte roligare med lite autentiskt lir?

Fast det är det som jag tycker är helt värdelöst med BF-serien, att de försöker vara så himla realistiska, men det fungerar inte för mig.

Medlem

Dice = Gudarna


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Trist att Dice inte gjort ett enda bra MP spel sedan BF1942 :/

Haha vafan är det här för nån jävel?

Medlem

är de några som är gudar är det ID software, vill jag har verklighetstrogna spel testa paintball

Medlem

Min kropp är otroligt redo

Medlem

Hell yeah
Synd att jag inte har cash för att åka.

O satans troll!! Sluta basha BF3. COD slutade vara bra efter CoD4. Innan dem började mjölka. Innan folk inte behövde sikta längre. Innan 40+ kills va lätt o få på tio minuter.
Om något så är BF3 bra för att dem slopar consol anpassningen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av timon:

är de några som är gudar är det ID software, vill jag har verklighetstrogna spel testa paintball

Men ID har ju _aldrig_ gjort något bra spel hittintills Det är Unreal Tournament och nischade spel som t.ex Tribes som har hållit FPS-fanan högt.

Men eftersom detta handlar om BF3, kan jag bara säga: fuck yeah. Hoppas det har en gedigen sp/coop-upplevelse samtidigt som deras mp är lika mästerligt som dess föregångare.

Medlem

Fan vad jag längtar! Jag avgudar DICE för att de tar sina konsumenter i första hand, sedan gör bar spel också. Jag kommer sitta hela veckan och kolla så fort jag kommer hem från skolan:D. På måndag kommer jag inleda med chips och läsk till microsoft och Ubi´s sedan senare på natten Sony´s presskonferens.

Skrivet av wrajjt:
Skrivet av timon:

är de några som är gudar är det ID software, vill jag har verklighetstrogna spel testa paintball

Men ID har ju _aldrig_ gjort något bra spel hittintills Det är Unreal Tournament och nischade spel som t.ex Tribes som har hållit FPS-fanan högt.

Men eftersom detta handlar om BF3, kan jag bara säga: fuck yeah. Hoppas det har en gedigen sp/coop-upplevelse samtidigt som deras mp är lika mästerligt som dess föregångare.

Jag är bara tvungen att säga till dig. "RAGE"! Har du glömt det spelet eller? Sök på youtube eller kolla en av FZ´s senaste nyheter med en ny video.

PS:Det verkar som det är huvudutvecklat till PC också. För i videon så får man se Tryck "E" för att typ prata eller så.

Medlem
Medlem

Läste någonstans att dom ska införa Team deathmatch i BF3. Någon som vet om det stämmer? Låter intressant tycker jag =D


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Trist att Dice inte gjort ett enda bra MP spel sedan BF1942 :/

Du skämtar eller=)?

Edit: Tydligen inte, kan iaf inte hålla med dig. Gillade Vietnam och det lilla jag spelat av BF 2 samt även 2142 (demot). Föredrar helt klart realism framför action, kommande BF 3 ser ut att bli det mest realistiska spelet i serien.

Medlem

oh nej vrf DM, kmr bara ta bort taktiken från spelet o alla kmr springa runt o spraya o praya


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

oh nej vrf DM, kmr bara ta bort taktiken från spelet o alla kmr springa runt o spraya o praya

Det är TDM vi snakcar om. Sedan så fanns det liknande i BC2 också men då var det "Squad Deathmatch" Som gällde vilket var jädrigt kul. Jag hoppas verkligen att de har kvar Squad Deathmatch i BF3. Sedan är jag säker på att många många kommer spela Rush och Conquest också. För min del blir det nog mest de 2 sist nämda. Men jag gillar att man kan faktiskt få lite mer action, men vi får be till gud att de aldrig lägger in vanlig deathmatch i BF3.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av BlueBlood:

Trist att Dice inte gjort ett enda bra MP spel sedan BF1942 :/

Haha vafan är det här för nån jävel?

Haha +1

Medlem

Kanske inbillar mig men har de inte även sagt att det ska komma nya gamemodes (rush, conquest etc) som ska typ revolutionera (eller kanske bara evolution av en tidigare gamemode) BF serien eller nått liknande?

Kan varit en önskedröm ifs. Att nöta rush och conquest timmar efter timmar för att "klara" allt har varit lite långtråkigt, vad som behövs är lite nya spellägen, vad som helst. Ta det som fanns i MOH t.ex, bara det kommer något nytt. Team DM blir ju inte så stor skillnad mot Squad DM, bara antalet spelare som slåss och de slipper det hela med "Onslaught inte funkar på PC" historian.

Medlem
Skrivet av permobilen:

Ja inte har jag då sett någon ens nämna COD i denna tråd. : p

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av permobilen:

Ja inte har jag då sett någon ens nämna COD i denna tråd. : p

+1!

Medlem

Jävlar va gööööööööööött kan fan inte vänta asså!

Vart nånstans är E3 btw? !

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Läste någonstans att dom ska införa Team deathmatch i BF3. Någon som vet om det stämmer? Låter intressant tycker jag =D

Stämmer väldigt bra!
Går att läsa det här: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Plus att jag kan knappt vänta... SHOW ME DICE, IM HYPED!!!!

12
Skriv svar