Multiplayer i Battlefield 3 på E3

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Läste någonstans att dom ska införa Team deathmatch i BF3. Någon som vet om det stämmer? Låter intressant tycker jag =D

Står bland annat i nyhetsartikeln du kommenterade i


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Läste någonstans att dom ska införa Team deathmatch i BF3. Någon som vet om det stämmer? Låter intressant tycker jag =D

Finns en variant i BC2 som kallas Squad deathmatch. 4 squads vs varandra. Kanske är den dom menar.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av timon:

är de några som är gudar är det ID software, vill jag har verklighetstrogna spel testa paintball

Men ID har ju _aldrig_ gjort något bra spel hittintills Det är Unreal Tournament och nischade spel som t.ex Tribes som har hållit FPS-fanan högt.

Men eftersom detta handlar om BF3, kan jag bara säga: fuck yeah. Hoppas det har en gedigen sp/coop-upplevelse samtidigt som deras mp är lika mästerligt som dess föregångare.

Jag är bara tvungen att säga till dig. "RAGE"! Har du glömt det spelet eller? Sök på youtube eller kolla en av FZ´s senaste nyheter med en ny video.

PS:Det verkar som det är huvudutvecklat till PC också. För i videon så får man se Tryck "E" för att typ prata eller så.

Rage är inte ens släppt. Kom inte förräns du faktiskt har lagt händerna på det och spelat det.

Medlem

Köper det nog när det hamlar i rea backen, om inte demo,fz och vänner säger att det är ett måste köp.

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Trist att Dice inte gjort ett enda bra MP spel sedan BF1942 :/

Battlefield 2 är det bästa spelet i serien och ett av de bästa spelen någonsin.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av BlueBlood:

Trist att Dice inte gjort ett enda bra MP spel sedan BF1942 :/

Battlefield 2 är det bästa spelet i serien och ett av de bästa spelen någonsin.

Nej.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ska BF3 ha co-op kampanj!? Agagagag!! Grymt att det ska komma en "BF Elite" tjänst som är gratis! Satan, kommer ju sitta och häcka non stop framför burken när BF3 kommer


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Finns en variant i BC2 som kallas Squad deathmatch. 4 squads vs varandra. Kanske är den dom menar.

Hmm, kanske. Men har läst i bloggen och där står det "the introduction of Team Death Match mode". Det borde ju betyda att det är något nytt. Men eftersom BC-serien inte hör till den äkta serien så, vem vet? Då kanske det kan vara Squad deathmatch.

Men jag tror nog det är vanligt, hederligt team deathmatch som dom pratar om. Det är jag väldigt glad över! =D

Skrivet av Harpa:

Står bland annat i nyhetsartikeln du kommenterade i

Haha, oj! Vet inte hur jag missade det. Hur som helst är det awesome då det är en sak jag har saknat i de förra spelen


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av zunkenrunken:

Läste någonstans att dom ska införa Team deathmatch i BF3. Någon som vet om det stämmer? Låter intressant tycker jag =D

Finns en variant i BC2 som kallas Squad deathmatch. 4 squads vs varandra. Kanske är den dom menar.

Nä, det är rätt uppenbart att dem menar en helt ärlig TDM, inte squads, ingenting sånt, utan bara två lag av valfri storlek som skjuter ihjäl varandra tills någon har uppnått ett visst antal kills.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Älskar den där konceptbilden! "AJ som fan!"

Medlem

Yummy,
såå jäfvla pepp nu!

12
Skriv svar