Dreamhack intar Kinnarps Arena
Bygger en gigantisk e-sportsarena med 4000 platser i samband med Dreamhack Winter.
#starcraft-ii-wings-of-liberty, #street-fighter-iv-arcade-edition, #quake-live
Har E-Sport SM varit redan..?
Finns det/kommer det finnas inspelat någonstans?
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Newklear, uppdaterade nyheten med länk till VODS. Dock bara SC2 än så länge.
Ljudet verkar tyvärr ur synk på många eller alla matcher. Sen har jag svårt för när dom vilt blandar svenska, engelska och svengelska...
De ligger heller inte på samma nivå man blivit bortskämd med på MLG, IEM, GSL osv.
Newklear, uppdaterade nyheten med länk till VODS. Dock bara SC2 än så länge.
Det tackar vi för!
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Konstigt att dom inte nämner CS?
citerar från greykarn(en av de ansvariga)
"Inga 5on5-spel tyvärr pga logistik. HV71 spelar hemmamatch dagen innan och vi har bara ett fåtal timmar på oss för att sätta upp hela arenan. Nästa gång hoppas jag att vi kan köra både DotA 2 och CS 1.6 i arenan "
Nu har jag köpt en biljett och bokat plats! Någon som har varit på någonting liknande förut och kan ge tips om var bästa platserna brukar vara?
Beror på hur du vill ha det i din omgivning:
D-hallen: Scenen(tävlingar, livekonserter etc.), en hel del ljud, störst.
B(?)-hallen: Lite mindre och liiiite mindre ljud, nära till expo:n
Esport-hallen: Mycket lugnare, nära till esport montrar
Tack för svaret, men nu tänkte jag mer på E-Sport eventet där SC2-finalerna går.
Det finns en platskarta på http://bokning.dreamhack.se/index.php?p=seatmap&curevent=23
Tack för svaret, men nu tänkte jag mer på E-Sport eventet där SC2-finalerna går.
Det finns en platskarta på http://bokning.dreamhack.se/index.php?p=seatmap&curevent=23
ahaaaa ..!.... mybad :>