Krater - action-RPG från Fatshark

Robot
Krater - action-RPG från Fatshark
Medlem
Krater - action-RPG från Fatshark

Får Falloutvibbar,,,

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Får Falloutvibbar,,,

Inte så konstigt med tanke på de två nyckelorden "efter apokalypsen"

Pansarknekt

Det ser riktigt häftigt ut. Hoppas dom bara kan hålla det dom lovat i filmen. Tycker det ser riktigt speciellt ut i konceptartbilderna osv.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Tycker det ser smått tilltalande ut. Kanske inte att hårdlira men att lira när man är less andra spel eller ha det som ett litet tidsfördriv då och då

Medlem

Sweet med palmer och jungler i Sverige i framtiden!


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Skönt uttal killen har

Medlem

Låter ju helt klart spännande, särskilt nu när Diablo 3 inte verkar falla mig i smaken. Får ta och kika närmare på det här


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Det skär i mina öron!
Satsa stenhårt på pelare 2 för bövelen!

Medlem

Ser trevligt ut!

Medlem

Låter riktigt coolt. Ett spel som har perma-death, utspelar sig i post-apocalytpic Sverige och fokuserar på crafting. Jag är faktiskt väldigt taggad.

Medlem

Ooo, maffigt. Jag gillar

Medlem

Får lite Borderlands-vibbar av estetiken också!
Men spännande mix av postapokalyps, Sverige och isometrisk vy. Coolt!

Medlem
Skrivet av Falckiee:

Får lite Borderlands-vibbar av estetiken också!
Men spännande mix av postapokalyps, Sverige och isometrisk vy. Coolt!

Vad får du isometrisk vy ifrån? Top down säger han, och det värkar full 3D så långt jag kan se.

Medlem

kul att han spoilar slutet redan nu


signatur

Rwa?

Medlem

jag tror min 10 åriga lillebror har bättre uttal än han
förövrigt verkar det väldigt intressant men är lite osäker på det där om att kontrollera 3 peeps samtidigt.

Medlem

Sjukt taggad!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

"du kontrollerar tre karaktärer samtidigt"

idioti .!.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Falckiee:

Får lite Borderlands-vibbar av estetiken också!
Men spännande mix av postapokalyps, Sverige och isometrisk vy. Coolt!

Vad får du isometrisk vy ifrån? Top down säger han, och det värkar full 3D så långt jag kan se.

Nåja, ursäkta då. Föredrar ändå isometrisk över top down. För mig är top down och isometrisk alltid samma även fast det finns en skillnad ; )

EDIT
Förresten stavas det verkar, om vi nu ska hålla på och märka på saker och ting!

Medlem
Skrivet av Falckiee:
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Falckiee:

Får lite Borderlands-vibbar av estetiken också!
Men spännande mix av postapokalyps, Sverige och isometrisk vy. Coolt!

Vad får du isometrisk vy ifrån? Top down säger han, och det värkar full 3D så långt jag kan se.

Nåja, ursäkta då. Föredrar ändå isometrisk över top down. För mig är top down och isometrisk alltid samma även fast det finns en skillnad ; )

EDIT
Förresten stavas det verkar, om vi nu ska hålla på och märka på saker och ting!

Man lär sig något nytt varje dag, jag pekar bara ut sådant som förvirrar mig själv, då jag trodde att jag själv fått konceptet av isometrisk vy om bakfoten.

Medlem
Skrivet av Grimr:

Sweet med palmer och jungler i Sverige i framtiden!

Växthuseffekten kommer ge oss klimatet vi längtat efter i årtusenden. Synd om Holland och Venedig bara, men vafan - man måste knäcka några ägg för att göra en omelett, som Stalin sa


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Gen
Medlem

Grymt uttal

Men spelet tilltalar mig Diablokloner har alltid varit något av en favorit, som Titan Quest tex.

Medlem

(uttal osv)..
Men vad gör yellow cab-dörrar på mutanter i Sverige?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

"du kontrollerar tre karaktärer samtidigt"

Alltid detta som förstör RPG-spel för min del. För den som inte fattar varför så tänk dig ett oblivion med tre karaktärer. Vad ska man identifiera sig med? Blir ju i slutändan bara en fråga om att köra micromanagement på ett gäng karaktärer som man saknar anknytning till.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Känns lite som fallen earth, men hoppas det blir bra det här

Medlem

Haha "Diablo-dräpare?"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Grottmongo:

"du kontrollerar tre karaktärer samtidigt"

Alltid detta som förstör RPG-spel för min del. För den som inte fattar varför så tänk dig ett oblivion med tre karaktärer. Vad ska man identifiera sig med? Blir ju i slutändan bara en fråga om att köra micromanagement på ett gäng karaktärer som man saknar anknytning till.

Fast det stämmer ju inte riktigt heller. En stor del av poängen med Krater är att det är perma-death i spelet, om du bara hade en karaktär skulle det innebära att om du dog så var spelet över. De vill att du ska fokusera på att bygga en squad av karaktärer snarare än bara en. Och jag LOVAR dig att du kommer känna något för din pimped out karaktär som har varit med och överlevt genom vått och tort. Du kommer inte vilja skicka ner honom på de farligaste ställena för att du helt enkelt är för rädd om honom.

Personligen tycker jag det låter väldigt kul och älskar hardcore style gameplay, men det är nog väldigt många som inte gillar idén av att ens karaktärer kan dö permanent, så vi får se vad som händer.

Ish
Medlem

Låter som att han säger "in a jewish world" lol.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Spelet ser riktigt mysigt ut . Gillar skarpt designen . Påminner lite om FF7 på något sätt .. :P..
Helt klart att detta väckte ett intresse : D . Kul oxo att det är svenskt : )


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar