Årets spel 2011

Medlem

Portal 2 var ett så sjukt bra spel!

För er som gillar Portal 2, ni måste se http://www.youtube.com/watch?v=5lICcfdftF0 =D

Medlem

Kan någon förklara vad fan det är som gör att minecraft kommer på andra plats ?? är det för att grafiken är världelös ? för allt är gjort av klossar ? intressant minecraft enligt er skulle vara bättre än storsäljare som batman , battlefield , cod . Tappar förtroende direkt

Medlem

Kul med ett svenskt spel på top 3, Minecraft. Tycker många spel recensenter glömmer bort detta spel med sina fantastiska världar och musik som är i särklass det bästa digitala tv spels toner jag hört sen Zelda på nes.

eleganta små ljud

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Jag håller fullständigt med FZ den här gången. Som årets mest välpolerade, välskrivna och roligaste spel så kunde jag inte hoppas på något annat än Portal 2 som årets spel.

Seal of approval

Kunde inte säga det bättre själv!
Portal 2 <3

Medlem

Där är ju 3 klass sklillnader mellan minecraft och dom andra spelen . Acepterar svaret " det hamnade på top 3 för det är svenskt" ok då

Medlem

Måste hamnat fel... trodde detta var en sida för seriösa spel nördar, Plats nr 2 taadaa MINECRAFT, WTF? Och NEJ PORTAL2 är inte mycket bättre, ohh ja alla har rätt till att tycka vad man vill men tänk HARDCORE GAMER.


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Skriv svar