Treyarch om Black Ops-uppföljaren: vi kan så mycket mer

Robot
Treyarch om Black Ops-uppföljaren: vi kan så mycket mer

Treyarch-chefen Mark Lamia säger att Black Ops 2 kommer ta deras populära krigsserie till en helt ny nivå.

#call-of-duty-black-ops, #call-of-duty-black-ops-2-2


Treyarch om Black Ops-uppföljaren: vi kan så mycket mer

Treyarch försöker i alla fall komma med nåt nytt!

Medlem

Innovation i spel är inget som activision är bra på. Men att tjäna pengar på spel det är dem bäst på.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Jag är hajpad för en uppföljare utav BF2142 varje gång jag ser mer utav detta spel...

Medlem

I första meningen ska det nog vara Black Ops och inte Black Ops 2 eftersom Black Ops 2 varken släppts eller fått sig självt som uppföljare.

Medlem

Den dagen helvetet fryser till is så kanske jag kan tro på dom.

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Den dagen helvetet fryser till is så kanske jag kan tro på dom.

Helvetet har redan frusit till is i och med gratis-kartpaketet till MW3.

Medlem

Lågt hype... De hypade mig när de sa att de skulle ta spelet till en ny nivå.. Sen sa de dx9 å 10 år gammal motor.. Då försvann det.

Medlem

Inte det minsta hypad, det kommer garanterat att vara precis som de tidigare codliren (vad än activision påstår, de är som bekant lögnare, alla vet om det)

* Stel, värdelös scriptfest till SP
* Obalanserad MP med väldigt begränsat med content på launch
* Massvis med överprisad DLC
* Ingen support alls från devs/publishers
* Fokuserat främst till konsol
* 60€

Medlem
Medlem
Skrivet av Samurai237:
Skrivet av Rasmous:

Den dagen helvetet fryser till is så kanske jag kan tro på dom.

Helvetet har redan frusit till is i och med gratis-kartpaketet till MW3.

Då kan vi vänta tills grisar kan flyga istället.

Medlem

Jag har helt tröttnat på COD, det dog redan efter MW.


signatur

Nämen!

Medlem

"När Call of Duty: Black Ops 2 var så gott som klart att skeppa ut i butik så var utvecklarna nöjda"

Ni menar väl ändå Black Ops 1? För just nu låter det som att Black Ops 2 redan ligger i kartong i butikerna.

Medlem

treyarch har jag inget förtroende för...vartannat spel har varit bra om man säger så, dvs. mw1, mw2, mw3 enligt mig iaf..

Medlem

[quote=elmackonr1]treyarch har jag inget förtroende för...vartannat spel har varit bra om man säger så, dvs. mw1, mw2, mw3 enligt mig iaf..[/quote

Treyarch har väl inte haft något med dessa å göra?

De gjorde W@W och BO ?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Treyarch försöker i alla fall komma med nåt nytt!

O varje gång dem försöker så smyger dem inte problematiska buggar som förstör spelet för PC och PS3


signatur

Idono. That's me!

Moderator | Testpilot

"När Call of Duty: Black Ops 2 var så gott som klart att skeppa ut i butik så var utvecklarna nöjda, men samtidigt kände de att de hade så mycket mer att ge.. I uppföljaren pushar de konceptet hårdare än någonsin, vilket är anledningen till att "vi kommer få se så många nya saker" i Black Ops 2 enligt studiochefen Mark Lamia."

Ska det inte stå "Call of Duty: Black Ops" ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Shit vad alla klagar, låt dom försöka med BO:2, floppar det så floppar det. Ni tar bara upp grafikfrågan i klart alla BO:2 trådar. Visst skulle det vara bättre med en fräsh motor med dx11 och får lite ögongodis. Imo så tycker Treyarch borde droppa CoD och activision, dom kan klart göra det mkt bättre med en annan utgivare.

Medlem

själv ska jag sitta och drömma om ett ww2 spel som ser snyggt ut, klarar 300 pers i varje lag och flyter bra på även 3 år gamla datorer utan lag var än i världen man är ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Lågt hype... De hypade mig när de sa att de skulle ta spelet till en ny nivå.. Sen sa de dx9 å 10 år gammal motor.. Då försvann det.

10 år gammal motor med uppgraderad med DX11(jag försvarar dem inte men vill du anfalla dem får du använda korrekt information). Själva motorn är inte fantastisk men grafiken kan mycket väl vara det.

Medlem
Skrivet av xLas:

"När Call of Duty: Black Ops 2 var så gott som klart att skeppa ut i butik så var utvecklarna nöjda"

Ni menar väl ändå Black Ops 1? För just nu låter det som att Black Ops 2 redan ligger i kartong i butikerna.

känns ju inte helt omöjligt med tanke på hur det såg ut i trailern.

Medlem

[quote=Ztreek]

Skrivet av elmackonr1:

treyarch har jag inget förtroende för...vartannat spel har varit bra om man säger så, dvs. mw1, mw2, mw3 enligt mig iaf..[/quote

Treyarch har väl inte haft något med dessa å göra?

De gjorde W@W och BO ?

När jag skrev vartannat spel menade jag vartannat call of duty spel (mw1, w@w, mw2, bo, mw3), kanske skulle varit tydligare...

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ztreek:

Lågt hype... De hypade mig när de sa att de skulle ta spelet till en ny nivå.. Sen sa de dx9 å 10 år gammal motor.. Då försvann det.

10 år gammal motor med uppgraderad med DX11(jag försvarar dem inte men vill du anfalla dem får du använda korrekt information). Själva motorn är inte fantastisk men grafiken kan mycket väl vara det.

De ska lägga DX11 support till motorn ja.. men de kommer inte göra så att motorn blir bättre mer än det..

Skyrim skulle tydligen ha DX11 support, vilket det har men otroligt begränsat.

Medlem

[quote=elmackonr1]

Skrivet av Ztreek:
Skrivet av elmackonr1:

treyarch har jag inget förtroende för...vartannat spel har varit bra om man säger så, dvs. mw1, mw2, mw3 enligt mig iaf..[/quote

Treyarch har väl inte haft något med dessa å göra?

De gjorde W@W och BO ?

När jag skrev vartannat spel menade jag vartannat call of duty spel (mw1, w@w, mw2, bo, mw3), kanske skulle varit tydligare...

jo såg det i efterhand, lite trött efter jobbet

Medlem

Hah, Bullshit

Medlem
Skrivet av elmackonr1:

treyarch har jag inget förtroende för...vartannat spel har varit bra om man säger så, dvs. mw1, mw2, mw3 enligt mig iaf..

infinity ward har gjort mw1 o 2 o 3 ej Bo det är trey

Medlem
Citat:

Är du hajpad?

Nej.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ztreek:

Lågt hype... De hypade mig när de sa att de skulle ta spelet till en ny nivå.. Sen sa de dx9 å 10 år gammal motor.. Då försvann det.

10 år gammal motor med uppgraderad med DX11(jag försvarar dem inte men vill du anfalla dem får du använda korrekt information). Själva motorn är inte fantastisk men grafiken kan mycket väl vara det.

De ska lägga DX11 support till motorn ja.. men de kommer inte göra så att motorn blir bättre mer än det..

Skyrim skulle tydligen ha DX11 support, vilket det har men otroligt begränsat.

Jo, men de räknade upp ett antal rätt imponerande effekter de tydligen ska dra nytta av.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ztreek:

Lågt hype... De hypade mig när de sa att de skulle ta spelet till en ny nivå.. Sen sa de dx9 å 10 år gammal motor.. Då försvann det.

10 år gammal motor med uppgraderad med DX11(jag försvarar dem inte men vill du anfalla dem får du använda korrekt information). Själva motorn är inte fantastisk men grafiken kan mycket väl vara det.

De ska lägga DX11 support till motorn ja.. men de kommer inte göra så att motorn blir bättre mer än det..

Skyrim skulle tydligen ha DX11 support, vilket det har men otroligt begränsat.

Jo, men de räknade upp ett antal rätt imponerande effekter de tydligen ska dra nytta av.

Ligger nog en gnutta lögn i det också företag nu för tiden bara ljuger å ljuger å förvränger allt

Medlem

Tycker det här spelet ser ut som skit. Temat är nog det som ser mest skit ut.

12
Skriv svar