Köp pizza direkt i Xbox
Går det inte att surfa med krysslådan? Är väl bara att gå in på Onlinepizza.se då och beställa.
// edit
Fast det är klart, en fullfjädrad med anpassat interface är förståss bättre.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Yes! Som man har väntat på detta.....
...Eller?
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Som sagt, bara att trycka lite på tangentbordet tills det står onlinepizza.se i adressfältet, där efter lägger man sin beställning. Sedan är det bara att invänta knackningen eller ringningen på dörren. Nu är det bara att glafsa i sig och känna sig lagom fet
Hah! Snart kommer det väl säkert vara så att bär man har beställt pizzan så kommer den ut direkt ur ditt Xbox x3
Den skrivs ut i din matskrivare på nolltid.
Åh vad fet jag känner mig, Vill ha PizzaHut eller Dominos i Sverige också! Skulle väl förstöra dom klassiska lokal-ställena men ändå!
Pizza Hut finns redan i Sverige
Löjligt dyra, men goda pizzor!
Lunchbuffèn är inte dum, 75 kr för så mycket du kan äta.
Åh vad fet jag känner mig, Vill ha PizzaHut eller Dominos i Sverige också! Skulle väl förstöra dom klassiska lokal-ställena men ändå!
Pizza Hut finns redan i Sverige
Löjligt dyra, men goda pizzor!
Javisst fan ja det gör det, såg ju det i Malmö när jag var där *facepalm* ^^
Ledsen men detta är så jäkla nice.
Jag vet att majoriteten i Sverige inte köper via Pizza hut men nere i Europa är dom sjukt stora tillsammans med Domino.
Så mkt problem jag har haft med att beställa över telefon när dom bara pratar franska/nederländska.
Spliff i soffan på fredagen eller bakis söndagen. Pizza hut är alltid guld när man känner för dekadans
pizza hut har för tjock deg .. den ska va lövtunn utan att gå sönder, bara ett fåtal som lyckas med det, och en äkta calzone ska svämma över hela tallriken med fett när man skär i den
Låter som att du vet hur en riktig pizza skall vara
Synd bara att man skulle få en Homer-figur om man åt det för ofta.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Som sagt, bara att trycka lite på tangentbordet tills det står onlinepizza.se i adressfältet, där efter lägger man sin beställning. Sedan är det bara att invänta knackningen eller ringningen på dörren. Nu är det bara att glafsa i sig och känna sig lagom fet
Hah! Snart kommer det väl säkert vara så att bär man har beställt pizzan så kommer den ut direkt ur ditt Xbox x3
Den skrivs ut i din matskrivare på nolltid.