Xbox One-trailer visar många spel

Medlem
Skrivet av boota:
Skrivet av Richiraptor:

Xbox har skönare kontroll, a buy for me. Fifa på Ps kontroll suger, varför inte ha en grop som xbox har i sina spakar? Idioti, slinter när man är lite svettig.

Nåja, xbox är sen, så då har man råd med båda.

du har inte sett nya dualshocken va?

nåväl... lite tråkigt känns det att microsoft inte vill visa sitt pressevent på gamescom för världen.

iofs... deras mål kanske är att få alla "journalister" höga på mountain dew och doritos så att de sedan kan prata om hur fantastiska TV-upplevelser microsoft kommer erbjuda i USA.

Har för mig de har presseventet på xbox 360, tyckte jag såg något nu på morgonen.
Jo jag har sett den, men tycker den fortfarande är för lik och för liten. Äntligen fixat utåtbuktande analog spakar, jag föredrar också att ha digitala kontrollen i mitten som xbox har.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Welo:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Welo:

Xbox one har inte mycket att komma med både konsol mässigt och spel mässigt. Som det ser ut spel mässigt har dom bara Halo och Forza som är hyfsat. Ryse är ju QT skit som ingen vill ha. Deadrising 3 helt ok men verkar va som dom andra Deadrising. Så Xbone verkar dött på alla sätt.

Dött på alla sätt för att de flesta av spelen som visades i trailern ovan inte faller dig i smaken?

Ja det är väll det man ska ha konsolen till att lira spel? Vad annars? mestadels av dom där spelen kommer ju även till ps4an och PC så dom kommer ha sina genombrott där. Xbox ones exclusives tex Ryse och DeadRising är riktigt vidriga enligt mig. Men om du ser fram emot att kolla netflix på xbox one har jag inget emot det

Du missar min poäng fullständigt. På vilket sätt skulle Xbox vara "död på alla sätt" för att den handfull spel som nämns i artikeln inte faller dig i smaken?

Medlem

Ja med en sådan här lineup kan man bara säga; Stackars ps4 ägarna, vad mycket de går miste om.

Medlem

Känns lite menlöst att en skara fanboys sitter och hetsar över vilka spel som faller dem bäst i smaken. Gillar ni XBOne köp XBOne, gillar ni PS4 köp en PS4. Varför sitta och stressa upp er? Helt sjukt.

12
Skriv svar