Day of the Tentacle-remake var under produktion när Lucasarts stängdes

Robot
Day of the Tentacle-remake var under produktion när Lucasarts stängdes
Medlem
Day of the Tentacle-remake var under produktion när Lucasarts stängdes

Dom gillar verkligen att slå oss på käften med spel vi aldrig fick tack vare försäljningen =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Whiskey Tango Foxtrot?

Dott är så _jävla_ bra, det var bra när jag var ung, yngre och idag!

Har alltid undrat varför det inte kommit mer Dott, det är ju en ganska bra story och chars att bygga vidare på.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fyfan, Hade vart hur kul som helst ju om det fick komma ut =/ Men men, får köra det genom DOS BOX.

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

Dom gillar verkligen att slå oss på käften med spel vi aldrig fick tack vare försäljningen =_=

Snälla nån Lucasarts har släppt skit alltför länge.

Medlem

SCUMMVM så kan man ändå njuta av dessa fina klassiker, utan onödigt nya mellansekvenser.


signatur
Medlem

Fixa Curse / Escape till steam istället.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Omg.. Ett utav mina favorit spel på PC och ett utav dem första jag spelade som barn!


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

Ähh DOTT funkar bra som det är. Är det något spel som skulle må bra av en liten uppfräschning är det Escape from Monkey Island, så fruktansvärda kontroller i originalet :/

Medlem

o gud i välden TA mina pengar NU hhade jag sagt till dom ifall det hade fortsatt.. DOTT var ett sådant grymt roligt spel när jag var yngre.

DOTT spela man juh på den tiden när man starta spelen genom DOS också ^^ vilka tider

Medlem

NNNNNNNnnnnnnoooooooooooooooooooo!!!!!

Medlem

Någon sticker ut ett finger för att kolla vilket håll vinden blåser innan de kör igång en kickstarter kampanj för en DOTT remake/uppföljare ser jag. Trevligt.

Medlem

Vi får ju ett nytt cod-spel snart så varför klaga.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Inaktiv

Detta var (ursäkta mitt språk) riktigt jävla synd.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Fyfan, Hade vart hur kul som helst ju om det fick komma ut =/ Men men, får köra det genom DOS BOX.

Scummvm ?

Medlem

Alltså... nu var ju DotT vansinnigt vackert (och det hör liksom till med lite kantighet) men... det här hade ju varit ett givet köp.

Medlem

Skyll inte på Disney. Skyll på Lucas


signatur

Everybody needs help.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Ja?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

NOOOOOooOOooOOOOO!

Medlem

Dom jävlarna!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

DOTT är top 5 för mig, det är ett spel jag håller varmt om hjärtat. Minns väl när jag som 8:a åring försökte för mitt liv klicka omkring utan att förstå något alls, min engelska var inte där på den tiden Det var kul ändå.

1
Skriv svar