Städa samvetet – köp Star Wars-spel

Medlem
Städa samvetet – köp Star Wars-spel

Empire at war gillade jag starkt, fast bara rymdäventyr, varför man körde Empire och förintade alla planeter en efter en med dödsstjärnan.

Inaktiv

Cirka 100 SEK för alla spelen Jag som vill ha dem, men har inte råd. Bah! ><

Medlem

You rebel SCUM!

Medlem

ALLA borde köpa och sedan installera moddet Moviebattles II till jedi academy! Bästa Star Wars multiplayer någonsin.

http://www.moviebattles2.com/

Medlem

Värt att nämna är att det nästa tisdag kommer läggas till nåt/några spel i "över medel"-kategorin. Vilka det blir vet man inte förrän då men så länge du betalar mer än medel vid ditt köptillfälle så kommer du få dessa också så fort de kommer upp på HB.

Medlem
Skrivet av Qnott:

Värt att nämna är att det nästa tisdag kommer läggas till nåt/några spel i "över medel"-kategorin. Vilka det blir vet man inte förrän då men så länge du betalar mer än medel vid ditt köptillfälle så kommer du få dessa också så fort de kommer upp på HB.

Vad skulle det kunna vara? Jedi Outcast eller Starfighter kanske?

Medlem

Känns som ett givet köp, 100 kr för allt detta skäms man ju nästan för att ge.

Redaktör
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Qnott:

Värt att nämna är att det nästa tisdag kommer läggas till nåt/några spel i "över medel"-kategorin. Vilka det blir vet man inte förrän då men så länge du betalar mer än medel vid ditt köptillfälle så kommer du få dessa också så fort de kommer upp på HB.

Vad skulle det kunna vara? Jedi Outcast eller Starfighter kanske?

Star Wars Galaxies? Fast bara om man betalar för lite.


signatur
Medlem

Finns det nåt sätt att få dom tidigare multiplayer-spelen (Empires at War, Battlefront II), att funka till multiplayer igen? Antar att det har med nedsläckningen av Gamespy att göra.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Finns det nåt sätt att få dom tidigare multiplayer-spelen (Empires at War, Battlefront II), att funka till multiplayer igen? Antar att det har med nedsläckningen av Gamespy att göra.

Gameranger

Medlem

Fan första humble bundeln på länge som faktiskt är värd och köpa. Synd för dem (och mig) att jag redan har alla spelen från steam rean för gud vet hur länge sen, punga förmodligen ut bra mycket mer för dem

Medlem

Jävlar va fett!

Dark Forces var inte igår

Medlem
Skrivet av sripakdee:

Fan första humble bundeln på länge som faktiskt är värd och köpa. Synd för dem (och mig) att jag redan har alla spelen från steam rean för gud vet hur länge sen, punga förmodligen ut bra mycket mer för dem

Samma här. Steams Star Wars paket var bland det första jag köpte på Steam. Bara kotor 2 jag inte har då det inte hade hunnit komma till Steam än.

1
Skriv svar