Mario Kart 8 – se skillnaden mellan 150cc och 200cc!

Robot
Mario Kart 8 – se skillnaden mellan 150cc och 200cc!
Medlem
Mario Kart 8 – se skillnaden mellan 150cc och 200cc!

150cc känns plötsligt väldigt långsamt och tråkigt. Blue Falcon är f.ö. det enda rätta alternativet för 200cc.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jäklar! Sån skillnad trodde jag inte på


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Tänk vilka intressanta och roliga möjligheter vettig framerate och anpassad kontroll kan öppna upp.

Medlem

Hmm, även i 200cc så verkar det vara enklare än första Kart spelet :/

Medlem

Får väl säkert massa fanhat för detta, men tycker det såg ut som Sonic R eller nåt åt det hållet. Har inte spelat men dömma av banan i videon såg det inte ut som man körde så mycket go-kart som att man körde Uppfinnar-Jockes svävare....

Ne Super Mario Kart är vart serien slutade. Mario Kart 64 fick mig att låta bli uppföljarna. Verkar inte som det finns nåt som lockar ännu.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Får väl säkert massa fanhat för detta, men tycker det såg ut som Sonic R eller nåt åt det hållet. Har inte spelat men dömma av banan i videon såg det inte ut som man körde så mycket go-kart som att man körde Uppfinnar-Jockes svävare....

Ne Super Mario Kart är vart serien slutade. Mario Kart 64 fick mig att låta bli uppföljarna. Verkar inte som det finns nåt som lockar ännu.

Det finns några Kart spel som är bättre än 64 bit versionen, som om jag minns rätt var långsammare i PAL utförande än NTSC (och dessutom så hade N64 klart sämre midi-musik, precis som i 64bits StarFox).

Medlem

Härligt! Mer mario kart!!

1
Skriv svar