Detta har hänt i Call of Duty: Black Ops-serien

Robot
Medlem
Detta har hänt i Call of Duty: Black Ops-serien

Känns lite smått onödigt med en YT video för detta, hade varit bättre med en slideshow på deras hemsida.

Medlem

ZzzzzZzzzzzZzzz

Medlem

10min? Mer som 10sekunder.

Medlem

Å vilken tråkig presentation! Orka!!


signatur

autograph

Medlem

Trodde dom menade spelmekanik, nytänkande osv... Men insåg snabbt att då hade filmen bara varit ett par sekunder lång

Tycker det börjar bli jobbigt med alla Fps som utspelar sig Nutid/framtid. Hade hoppats Treyarch skulle göra ett nytt ww2 spel.

Medlem

Jag minns upplevelserna på PC när Black ops släpptes. Var det inte Treyarch bakom skiten då också.? Mer buggat än så blev det inte. 1 av 5 matcher i MP var spelbara. Nu kanske inte det är Treyarchs fel utan tidsbristen att få utveckla bra på PC-versionen.

Aja, nåt nytt MW får vi väl inte se


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Skrivet av Mastermind530974:

Tycker det börjar bli jobbigt med alla Fps som utspelar sig Nutid/framtid. Hade hoppats Treyarch skulle göra ett nytt ww2 spel.

dom kan fantisera ihop mer skit att göra dlc av om det utspelar sig i nutid/nära framtid

Medlem
Skrivet av Ariath:

Jag minns upplevelserna på PC när Black ops släpptes. Var det inte Treyarch bakom skiten då också.? Mer buggat än så blev det inte. 1 av 5 matcher i MP var spelbara. Nu kanske inte det är Treyarchs fel utan tidsbristen att få utveckla bra på PC-versionen.

Aja, nåt nytt MW får vi väl inte se

Mitt största minne från Blackops releasen var rubberbanding, 2FPS även om man hade maskiner som låg långt över rekommenderade specs, som du själv nämnde, ospelbara MP matcher, jag själv kunde inte ens ge mig in i singleplayer när MP inte fungerade pga. fruktansvärd framerate


signatur

same shit, different paintjob, som alltid

Medlem

"Med cirka två månader kvar till släppet av Call of Duty: Black Ops 3 släpps och halva spelvärlden blir mystiskt sjukskriven, "

Nej, kommer inte hända för ett CoD spel

1
Skriv svar