Strålande mottagande för The Witness

Robot
Strålande mottagande för The Witness

Braid-Blows nästa var värt att vänta på.

#braid, #the-witness, #myst


Medlem
Strålande mottagande för The Witness

Ett av årets bästa spel redan i januari!

Medlem

Jag har sett fram emot The Witness sedan det utannonserades 2009 men började tappa intresset för något år sedan. Kanske pga The Talos Principle som verkar vara väldigt liknande? Garanterat pga att spel som bjuder på närmare 100 timmar är väldigt avskräckande för min del.
(avstod Skyrim och The Witcher 3 till stor del av denna anledning)

Men nu när jag läst några recensioner så kommer ju suget tillbaka. Kommer nog ändå plocka upp detta någon gång framöver. Hade inte Firewatch och Unravel haft release nästa vecka så hade jag kanske plockat upp det igår ändå

Medlem

Fick det inte 9.4 av GameTrailers också?

Medlem

Hört att alla "pussel" eller vad dom vill kalla det är repetitiva, tråkiga och slarvigt gjorda. Men det är väl säkert ett mysigt spel, att gå runt och kolla på texturer och annat är säkert roligt

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Hört att alla "pussel" eller vad dom vill kalla det är repetitiva, tråkiga och slarvigt gjorda. Men det är väl säkert ett mysigt spel, att gå runt och kolla på texturer och annat är säkert roligt

Jag har i och för sig bara löst ca 100 pussel hittills men det är rejält med variation och man får väldigt många "aha-ögonblick".

Jag har ingen förståelse alls för vad som skulle kunna anses vara slarvigt gjort?

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Le Erik:

Hört att alla "pussel" eller vad dom vill kalla det är repetitiva, tråkiga och slarvigt gjorda. Men det är väl säkert ett mysigt spel, att gå runt och kolla på texturer och annat är säkert roligt

Jag har i och för sig bara löst ca 100 pussel hittills men det är rejält med variation och man får väldigt många "aha-ögonblick".

Jag har ingen förståelse alls för vad som skulle kunna anses vara slarvig gjort?

Var väl kanske bara de allra första. Kollade senare på en stream och det såg ut att bli bättre ju längre man kom i spelet

Inaktiv

Ser fram emot detta, avvaktar till löning med inköp med förhoppningen att det kommer till gog.com tills dess.

Medlem

Har nu löst ca 200 pussel och helt enkelt kommit fram till att det inte är ett spel för mig. Gillar man labyrint-pussel i hög kvantitet med väldigt begränsad variation kommer man dock ha en riktig fest. Måste för övrigt tillägga att miljöerna är bland det mest smakfullt designade jag beskådat i ett spel någonsin, så det är nästan värt ett köp bara för det.

1
Skriv svar