Se Fallouts grisiga VATS-system nästan på riktigt

Robot
Se Fallouts grisiga VATS-system nästan på riktigt

Corridor Digital + SlowMo Guys = slafsigt.

#fallout


Releasehästryttare
Se Fallouts grisiga VATS-system nästan på riktigt

Holy shit hoppas inga barn ser det här, de kommer ju vara skadade för livet ut!

Jokes aside, är det nån här som inte redan följer corridor digital på yt redan ?

Medlem
Skrivet av Devan:

Holy shit hoppas inga barn ser det här, de kommer ju vara skadade för livet ut!

Jokes aside, är det nån här som inte redan följer corridor digital på yt redan ?

Jag hade aldrig hört talas om den kanalen, faktiskt.

Medlem

Fast jag fattar inte. Om han är helt ny i ödemarken så förstår jag förvåningen över kraften i bössan, men han är gudomlig på prickskytte?
Om han istället är härdad och känt på det brutala livet i ödemarken och skjutit sig fram till den punkten han står på, hur kan han då bli förvånad över bössan?
Jag förstår inte...

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Fast jag fattar inte. Om han är helt ny i ödemarken så förstår jag förvåningen över kraften i bössan, men han är gudomlig på prickskytte?
Om han istället är härdad och känt på det brutala livet i ödemarken och skjutit sig fram till den punkten han står på, hur kan han då bli förvånad över bössan?
Jag förstår inte...

Liiite för mycket tänk för en video som bara visar specialeffekter

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Grymgreger:

Fast jag fattar inte. Om han är helt ny i ödemarken så förstår jag förvåningen över kraften i bössan, men han är gudomlig på prickskytte?
Om han istället är härdad och känt på det brutala livet i ödemarken och skjutit sig fram till den punkten han står på, hur kan han då bli förvånad över bössan?
Jag förstår inte...

Liiite för mycket tänk för en video som bara visar specialeffekter

Absolut, det har du en poäng i.
Men det är ändå en studio som gjort mig väldigt impad tidigare, jag vet inte hur stort kapital dom har men filmerna är otroligt välgjorda. Då känner jag att lite tightare manus kanske kan förväntas?
Det hade lätt fungerat oavsett råbarkad eller gröngöling hade slagit sig vemodig över en nukacola utan att bli pajigt.

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Fast jag fattar inte. Om han är helt ny i ödemarken så förstår jag förvåningen över kraften i bössan, men han är gudomlig på prickskytte?
Om han istället är härdad och känt på det brutala livet i ödemarken och skjutit sig fram till den punkten han står på, hur kan han då bli förvånad över bössan?
Jag förstår inte...

meta-humor? Det speglar väl kanske en spelares möjliga reaktioner på V.A.T.S eller det faktum att karaktären faktiskt är helt ovan vid ödemarken i Fallout 4 när det börjar men ändå kan vara en grym skytt pga spelarens förmåga.

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Grymgreger:

Fast jag fattar inte. Om han är helt ny i ödemarken så förstår jag förvåningen över kraften i bössan, men han är gudomlig på prickskytte?
Om han istället är härdad och känt på det brutala livet i ödemarken och skjutit sig fram till den punkten han står på, hur kan han då bli förvånad över bössan?
Jag förstår inte...

meta-humor? Det speglar väl kanske en spelares möjliga reaktioner på V.A.T.S eller det faktum att karaktären faktiskt är helt ovan vid ödemarken i Fallout 4 när det börjar men ändå kan vara en grym skytt pga spelarens förmåga.

Ah, så det är skillnad mellan spelare och karaktär? Så tänkte inte jag... därför krockade det i mitt huvud.

KoP
Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Devan:

Holy shit hoppas inga barn ser det här, de kommer ju vara skadade för livet ut!

Jokes aside, är det nån här som inte redan följer corridor digital på yt redan ?

Jag hade aldrig hört talas om den kanalen, faktiskt.

Samma här. Men fin video.

1
Skriv svar