Gameplay från The Force Unleashed II

Robot
Medlem
Gameplay från The Force Unleashed II

ser riktigt mumsigt ut! blir ett köp till ps3

Medlem

5tfru


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Inte den mest högupplöstra trailern kanske, men ett givet köp till PS3:an, älskade ettan.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ettan smekte så detta skall ju lätt köpas. Och även jag väljer nog till PS3.

Medlem

Blir lätt ett köp. Älskade ettan. Det enda jag hatade var att om man blev omkullknuffad så var det såååå seeegt att komma igång igen.
Jag vet att det bara handlar om nån sekund. Men det förtog mycket av nöjet.
Och att man trillade över kanten och dog alldeles för lätt, men nu whinar jag känner jag.

Medlem

Garanterat köp av Collector's Edition.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag hoppas att folk dör av ett hugg i tvåan! I ettan såg det så illa ut när man behövde 2-3 hugg för att någon skulle dö. och inte ens någon lemlästning...

Medlem

Tycker det ser coolt ut men varför kan det inte komma ett Star Wars spel där man inte använder kraften? Där man bara är en vanlig janne och skjuter "with a good old blaster"?!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av Pretorian24:

Tycker det ser coolt ut men varför kan det inte komma ett Star Wars spel där man inte använder kraften? Där man bara är en vanlig janne och skjuter "with a good old blaster"?!

Republic Commando? Var grymt bra iaf : )

Medlem

Ser bra ut Kommer också köpa det till ps3

Medlem

Ser bra ut Kommer också köpa det till ps3

Medlem

Ser bra ut Kommer också köpa det till ps3

Medlem

Ser bra ut Kommer också köpa det till ps3

Medlem

d2004: bra gjort!

Varför springer han med två svärd bakom ryggen? De gör absolut ingen nytta där. Om han åtminstonde hade svärden framför sig så kunde de gjort så att Stormtroopersarna faktiskt träffade också.
"only imperial stormtroopers are that precise"-Obi Wan (Episode IV)

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Varför springer han med två svärd bakom ryggen? De gör absolut ingen nytta där. Om han åtminstonde hade svärden framför sig så kunde de gjort så att Stormtroopersarna faktiskt träffade också.
"only imperial stormtroopers are that precise"-Obi Wan (Episode IV)

För att det ser "coolt" ut kan jag garantera är enda anledningen. De riktar inte direkt det här spelet till spelare som är kritiska av sig utan sådana vars enda reaktion är wow/coolt/häftigt osv. Ta en sådan sak som att i den cinematiska trailern så är Vader korkad nog att låta huvudpersonen behålla sina ljussablar när han ska avrättas och till råga på allt lämna honom ensam i ett rum med några jävla stormtroopers bara när han borde veta exakt hur (överdrivet) kraftfull han är.

Enbart ögongodis för barn.

1
Skriv svar