Star Wars: The Force Unleashed II

Robot
Star Wars: The Force Unleashed II

I The Force Unleashed släppte vi loss kraften mot intet ont anande stormtroopers. Del två är här och frågan är om konceptet håller en gång till.

#star-wars-the-force-unleashed, #star-wars-the-force-unleashed-ii


Medlem
Star Wars: The Force Unleashed II

Det är tråkigt när det blir så :I

Medlem

Blev väldigt besviken..slustriden var ju ett skämt, buggar i ljudet osv

Medlem

Känns lite tråkigt när de förbättrat stridssystemet så mycket från 1an så är storyn försämrad otroligt mycket


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

jag hämtade demon till xbox för ngn vecka sen ,och tröttnade efter fem minuter ..det enda starwars-spelet jag gillat va ngt till sega megadrive ..vader kände man igen . vem är den patetiska prettyboy i huvudrollen .. han ser bara irriterande ut ..

Medlem

Tyckte spelet var rätt så skoj på sitt sätt, synd bara på storyn som kändes som en lång transportsträcka utan att ge en nån insyn i nått nytt. Slutet gör en uppföljare väldigt uppenbar så vi får väl hålla tummarna...

Medlem

Synd, hade höga förväntningar.

Medlem

Knappast oväntat betyg.

Medlem

Copy paste från God of war så det bara skriker om det.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Tycker personligen att spelat var bra och roligt.
Enda nackdelen är att spelet var tok för kort.
4 banor är inget att hänga i julgrannen.

Inaktiv

Jag håller med.
Detta spel var verkligen sämst!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Pricksäker recension.

Redigerat pga spoiler
//mod


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Jag blev väldigt besviken på när spelet bara tog slut... Kändes som det borde vara lika mycket till för att va ett normallångt spel... 1an va mycket bättre, banorna va lite kortare fast de var fler, fler miljöer och fler bossar!

Inaktiv

Tyckte spelet var grymt! Combat systemet gör det så värt att lira igen efter man har klarat det. Glöm inte heller alla challanges, som är, som det låter utmanande som fasiken. Visst det var kort, men jag förväntade mig inget 20 timmar långt på easy heller. 4/5 av mig iallafall. Ett spel för Star Wars fans utan tvekan.

Medlem

Ett riktigt jävla BAJSSPEL! Glad att man inte köpte det och istället Dead Rising 2!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Mycket bättre än första spelet men det tog inte lång stund innan man hade kört klart det.

Roligt att hacka stormtroopers nu när dom kan tappa kroppsdelar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Knappast överraskande att det fick dåligt betyg.

Medlem

Håller med recensenten. Ser det här som ett "koppla av spel" som man tar fram för att bara kötta runt.. Både välgjort och helt paj på samma gång..

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Mycket bättre än första spelet men det tog inte lång stund innan man hade kört klart det.

Roligt att hacka stormtroopers nu när dom kan tappa kroppsdelar

Im sold!

Jag har för övrigt en stor Star Wars fan, så jag kan nog tänka mig att köpa det här i framtiden när priset sjunkit


signatur

Game long and prosper

Medlem

Klarade ut spelet på 6 h, så extremt kort i min mening. Sämsta slutstriden någonsin...

Det repetetiva verkar vara det enda som Lucas Art kan stoltsera med nuförtiden...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MFC
Medlem

Lucasarts kan dra något gammalt över sig... först dissade man PC för FU1... när det väl kom hade man väl sugit på karamellen ett tag och nu detta.

FU Lucasarts


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det repetetiva verkar vara det enda som Lucas Art kan stoltsera med nuförtiden...

För er som inte är torra bakom öronen än...en gång, för länge sedan så producerade Lucas Arts faktiskt riktigt bra spel (de t.o.m. kanske var främst av alla utvecklare) med klassiker som X-wing, Tie-fighter, Monkey Island, Full Throttle, Dark forces etc etc.

Men så hände något, Mr. Lucas annonserade att det skulle bli en special edition av episod IV-VI och i samma ögonblick började Lucas Arts producera dynga med bottennapp som Yodas deskop adventure och ett fightingspel till playstation. Efter detta så har Lucas Arts aldrig hämtat sig, vilket kanske inte är så underligt med tanke på vilken dynga episod I - III är.

Medlem

LucasArts logga på kartongen var en gång en bergsäker garanti för ett bra spel. Men det var länge sedan och mycket dynga har flutit under broarna sedan dess, och alldeles för mycket av den ha haft Star Wars-anknytning.

För den som trots allt är nyfiken på spelet efter att ha läst recensionen så rekommenderar jag demot. När man har spelat klart det så har man antagligen sett ungefär en tredjedel av spelet redan.

Medlem

Oj det var väldigt oväntat. Med tanke på att Demot var väldigt bra så blev jag väldigt överraskad nu.. Blir köp ändå!

Medlem

Kändes inte lika elakt som när andra sågar spelet. Men besvikelsen känner man när man läste texten.
Hoppades verkligen på en lika bra story som i det förra spelet men den önskan uppfylldes tydligen inte.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Lucas Arts gjorde bra spel för 20-15år sen. Nu e de fan bara ett skämt, fråga en polare som spelat de vem som gjort de så sa att han Lucas Arts och då fråga ja om de sög vilket han sa de gjorde. Typiskt Lucas Arts smörja. Pumpa ut massa skit, man blir ju förvånad att yar yar binks inte e med nånstans?

PISS LUCAS ARTS !

Medlem

Tycker det är uselt när man ger ett spel minus för att det saknar multiplayer, annars mycket bra skrivet.

Inaktiv

Gamplayen är lika rolig som ettan om inte roligare, men spelet är sjukt kort och de hade varit bra mycket kortare om ine boss fightenra var så upprepande, så det är en kul spel men inte värt 700 kr

Vinn en ipad, hitta en youtube länk att delamed dig av, rösta för min video, https://mostinvincible.com/154

Inaktiv

Älskar star-wars spelen :)! Bra spel, lite kort bara :/.

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar