Se någon annan lira igenom Quake 2 på hårigaste svårighetsgraden

Robot
Se någon annan lira igenom Quake 2 på hårigaste svårighetsgraden

Gör torsdagen mindre rövig med ett par timmar meditativt Quake 2-spelande.

#frags, #quake-2


ELF
Medlem

Värst va möe Q2 det var nu då. Hoppade på första missionpacket nyss och glodde även på games done quick när det var. Kan vara sköj o se hur det körs på svåraste också.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Pyttsan, det där är väl ingenting att hetsa upp sig över? Jag skulle vilja se någon spela igenom det på den svåraste hårighetsgraden istället.

Det svåraste är nog känslan av sjösjuka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Darkseed:

Pyttsan, det där är väl ingenting att hetsa upp sig över? Jag skulle vilja se någon spela igenom det på den svåraste hårighetsgraden istället.


signatur
Medlem

Vet inte vad det är med Q2 men de tilltalar inte för fem öre, inte ens att glo så här.
Q1 Q3 osv funkar hur bra som helst med Q2 är man allergisk mot...

Skägg.
10 Chambers

@delli: Det står ju verkligen ut i jämförelse med de andra spelen, fastän Quake 4 var en fortsättning.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@delli: Det står ju verkligen ut i jämförelse med de andra spelen, fastän Quake 4 var en fortsättning.

Jo jag vet men de är något med Q2 jag har försökt spela genom det back in the days men nä jag vet inte. Känns fel liksom. Ungefär som att dricka cider i baren liksom, känns fel.

Medlem

Musiken <3 Bandesignen <3 Nostalgin <3


signatur

Nämen!

Medlem

Q2 single player är helt underbart, gillar den mörka atmosfären från det.
Körde igenom det med en polare med modden "COOP or DIE", riktigt roligt! Kan rekommenderas!

Medlem

Actionquake 2 modden till quake 2 var det som gjorde det möjligt att vi la flera lan efter varann med flera timmar 5 vs 5. Det var helt magiskt. Sen kom cs ut och resten är väl historia...


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Actionquake 2 modden till quake 2 var det som gjorde det möjligt att vi la flera lan efter varann med flera timmar 5 vs 5. Det var helt magiskt. Sen kom cs ut och resten är väl historia...

aq2 var finfina grejjer, spelade det i typ 10 år. Många klanmatcher blev det.

Medlem

Quake 2 är ett väldigt bra spel måste jag säga, inte i MP, men i SP, gillade inte det innan till skillnad mot Q1 och Q3, men nuförtiden så är fan Q2s SP riktigt riktigt bra. På många sätt mer korrekt än Q1 egentligen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Grymt! Q2 är bland de bästa som gjorts!

Gillade Q3 Arena med!

Skägg.
10 Chambers

Det jag minns starkast från Q2 var banan med massa köttkvarnar, där det byggdes nya stroggs. Köttigt!


signatur
1
Skriv svar