Slagsmål och pubar i nya bilder från Netflix-Witcher

Robot
Slagsmål och pubar i nya bilder från Netflix-Witcher

Men släppdatumet lyser med sin frånvaro.

#Netflix, #The-witcher, #punggate


Medlem

Kan fortfarande inte släppa hur ful Nilfgaardians rustning är. Hur i helvete lyckas man?

Medlem

Asså wtf, så dom läckta nilfgaardian rustningarna var äkta...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det KAN vara såhär (även om det är 0.01% troligt) att de kan ändra utseendet på rustningarna i efterarbetet. Bra kontraster där som funkar för tracking. Att de lägger på lite grejer som dämpar pungkänslan, som de där medalj-grejerna osv. Man kan ju hoppas iaf...

Medlem

Wow... (ironisk) Vissa av bakgrundsbilderna påminner om FMV spelen man lirade på 90-talet...känns lite som en flopp det här...

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Det KAN vara såhär (även om det är 0.01% troligt) att de kan ändra utseendet på rustningarna i efterarbetet. Bra kontraster där som funkar för tracking. Att de lägger på lite grejer som dämpar pungkänslan, som de där medalj-grejerna osv. Man kan ju hoppas iaf...

Tycker du ger lite väl optimistiskt procentsats där. Ja, det GÅR att göra, men det är på tok för tidskrävande för att det ska vara värt det, lyckas de anställa en herrans massa folk kanske det är tidsmässigt mer möjligt men då sprängs budgeten.

Medlem

17 December


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Skribent
Skrivet av Snabeltorsk:

17 December

Möjligt men ej bekräftat.

Medlem

Amatörmässigt, man kan skymta både mikrofon och kamera på ena bilden

Medlem
Skrivet av Dengode:

Amatörmässigt, man kan skymta både mikrofon och kamera på ena bilden

Lol, du tänker att bilderna här är snapshots från filmmaterial? Inte bilder från stillbildskamera för att dokumentera själva inspelningen i sig?

Medlem
Skrivet av Sabel1:

Lol, du tänker att bilderna här är snapshots från filmmaterial? Inte bilder från stillbildskamera för att dokumentera själva inspelningen i sig?

Ofan!!! Det menar du inte.......

Avstängd
Skrivet av Dengode:

Amatörmässigt, man kan skymta både mikrofon och kamera på ena bilden

Elakt sagt, det där är ju öppningsscenen!

Medlem

Man får en känsla av kvalité likt Xena och Hercules.

Men jag hoppas ju innerligt att det här blir bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

ELF
Medlem

@Fezk: Visserligen så var ju dessa serier "bra" på den tiden. Alla serier höll ju ungefär den kvalitén. Men hoppas de lyckas hålla en någotlunda vettig kvailté på Witcher serien, annars blir det nog en väldigt kortlivad serie och en ännu surare författare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

@Fezk: Ja, jag är rädd för att det landar där med, men hoppas såklart att jag har fel.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Alltså jag kan verkligen inte på något vis förstå hur dem tänkte med Nilfgaard rustningarna. Aldrig sett något fulare. Hur kan ingen i produktionen satt ner foten och frågat vad fan dem håller på med? Tror detta kommer bli riktigt B. Jag hoppas det ska bli bra men uppenbarligen så verkar dem inte veta vad de håller på med.

Triss skådespelaren passar verkligen inte, Dryadsen är av någon anledning svarta och fullt påklädda och sist värst av allt pungrustningarna som Nilfgaard har. Känns inte som de tagit detta på allvar alls. Det enda jag sett som ser bra ut är Geralts rustning.

Jag förstår att när man gör bok till film/serie vill ibland regissören ändra på lite saker men om de ska ändra utseendet på alla karaktärer i universumet varför då ens göra en WItcher serie från början? Allt handlar om $$$.

Enklare att ta något som de flesta känner till istället för att skriva något själv. Jag tror detta kommer floppa brutalt. Kanske inte som Batwoman men tror inte att skaparna av serien förstår vilka fansen är och istället försöker skapa något som "alla" kan tycka är bra vilket inte kommer funka för de som är mest intresserade av detta är fansen. Kefft må jag säga.

Man får se vad som händer. Kanske blir extremt överraskad men har inte sett något som tyder på att detta har chans att bli något mer än ok. Shitstormen som kommer uppstå kommer förmodligen att vara mer entertaining än serien.

Medlem

Det märks att få känner till skapelseprocessen i film.. och inte minst filmredigerande.
Det anses i stora drag vara slöseri med budget att lägga åtskilliga mängder pengar på att skapa rustningar som redigeras digitalt ändå markant.

Uttala er när ni sett piloten, inte på läckta bilder eller släppt inspelningsmaterial.
Som att gnälla över att dålig grafik när ni ser en intern pre-alpha build.

Kolla GoT, Lotr, för att itne säga långfilmer. Rustningar och props på respektive inspelningsplatser.

Medlem
Skrivet av zumo:

Kolla GoT, Lotr, för att itne säga långfilmer. Rustningar och props på respektive inspelningsplatser.

Menar du att rustningarna i LotR skapades digitalt? WETA wirkshops skapades väl p.g.a. att Jackson ville bygga "riktiga" rustningar till varenda statist i filmerna?

Medlem

@Popski: Nej absolut inte, och de lär säkert vara dyrare än dessa. Men förhållandevis hur de "ser ut" utanför redigering och efter så är det en helt annan värld är poängen likväl. Specifikt med detaljer. GoT som är sån dyr produktion var inte mycket bättre i sin pilotsäsong vill jag lova.

Medlem

90% kommer inte ens tänka på hur rustningen ser ut när serien är släppt.

1
Skriv svar