Pågående spamattack
Vi har nu tvingat alla konton som skickat ut kärleksbrev att nollställa sitt lösenord, är du en av dessa individer som motvilligt skickat ut kärleksbrev kommer du behöva återställa ditt lösenord. Även om du redan har bytt lösenord tidigare idag.
Vi har nu tvingat alla konton som skickat ut kärleksbrev att nollställa sitt lösenord, är du en av dessa individer som motvilligt skickat ut kärleksbrev kommer du behöva återställa ditt lösenord. Även om du redan har bytt lösenord tidigare idag.
Nice, bra jobbat! Kanske dags för 2-stegs verifiering snart för Geeks två siter. Så kanske man slipper en del brute-force attacker när folk har lätta lösenord. En del användare kommer ju iaf att använda det.
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se
Men mitt PM var ju signerat med "/Redaktörn'". Är det samma lika det här? Otäckt vilket som!
Bara en bot skulle svara med att "jag är inte en robot"
Bara en bot skulle svara med "bara en bot skulle svara med att "jag är inte en robot".
Bytte lösenord för att jag vet att jag hade ett väldigt osäkert sådant just här på FZ. Hoppas ni inte fått några skamlösa förslag från mitt konto.
Förebild!
Här är förresten en lite mer vågad duett...
https://i.pinimg.com/originals/78/6b/97/786b979b151b00c22771c...
Gäller hålla rätt takt.
Horny on main!
Chansen att det inte är en robot och att man faktiskt får ligga med en riktigt kvinna är väl 0.000000000001%. Det är iaf högre än noll! Värt oddsen. Lätt!
En riktig? Vad men.... Eller förrästen. Jag ska inte fråga....
En riktig? Vad men.... Eller förrästen. Jag ska inte fråga....
Större chans att få till det men en öäkta kvinna? Var skriver jag upp mig?
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Åh, kollade inte forumet, innan jag skickade frågan till FZ-crew, om varför jag inte kunde öppna det, så glöm bort min fråga, trodde ärligt att någon blivit skitsned på något jag hade skrivit....
/me torkar svetten ur pannan
Lugna bananer, vi förstår att det uppstår förvirring.
Vi har olika begränsningar (går inte in i detalj på dem) för att förhindra spam men när de nu använde gamla, redan etablerade konton är det svårare att värja sig. Och på tal om de där robotkollarna, fick denna för någon vecka sedan... wtf liksom.
https://cdn.fz.se/artikel/fil/1427059?key=a9e82c71d134d162d33...
Din vän är välkommen att kontakta mig via de vanliga kanalerna. Flamingo på altanen, röd lampa i fönstret.
Helt otroligt att flamingos är sådan symbol för swingers Ingen vågar ju ha de söta rosa fåglarna i trädgården längre
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Helt otroligt att flamingos är sådan symbol för swingers Ingen vågar ju ha de söta rosa fåglarna i trädgården längre
Jag ser bara vinster i detta.
När ni ändå öppnat motorn och rotar runt kanske texten kunde göras lite mindre förvirrande.
Som jag bevakar?!?
Japp, det ska vi ordna. Inget ont som inte har något gott med sig.
Vår egen recaptcha - grattis du är inte en robot!
Uppdatering om läget: Vi har konstaterat att det med största sannolikhet rör sig om en bruteforce-attack och när de lyckats gissa sig till lösenordet, har de loggat in och börjat skicka massa PM.
Vi tittar nu på en lösning för att radera alla dessa PM i vår ände, så att vi sedan kan sätta igång PM-funktionen igen. Om du verkligen måste skicka oanständiga förslag ber vi dig att signera dessa med "jag är inte en robot", så att vi vet. Uppfattat @Klorixx?
Bara en bot skulle svara med "bara en bot skulle svara med att "jag är inte en robot".
Förebild!
Horny on main!
Är ni inte lite väl diskriminerande mot sådana som os... erhm, robotar?
Captchas är väl för övrigt passé, dags för Voight-Kampff-test när man skapar sitt konto!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Det var minsann ett privilegium att få vara mottagare av ett minst sagt vulgärt inbjudande, tänka sig att kina-bottarna ödslade några bytes av beräkningar bara för min skull ❤️
Vi får ordna en t-shirt!
Är ni inte lite väl diskriminerande mot sådana som os... erhm, robotar?
Captchas är väl för övrigt passé, dags för Voight-Kampff-test när man skapar sitt konto!
Eller ett allvarligt samtal med mig.
Vi får ordna en t-shirt!
Eller ett allvarligt samtal med mig.
IDKFA
Sicken måndag! Kina verkar ha hälsat på under morgonkvisten och aktiverat ett gäng gamla konton som börjat skicka ut PM med den enkla frågan "Vill du knulla". Oavsett om du vill detta eller inte, klicka inte på några länkar i dessa PM. Så gör vi vårt bästa för att rensa bort skiten.
Visst får man lite Hotmail 1998-vibbar?
haha fick oxå den frågan.
För att ni som inte har fått PM inte ska känna er orättvist behandlade har vi stängt av PM för alla.
Retoriken kändes läskigt realistisk
Morgonstatus: Vi kommer att genomföra lite förändringar under dagen och försöka fimpa spammet från vår ände, och när det är klart kan vi sätta på PM-funktionen igen.
Morgonstatus: Vi kommer att genomföra lite förändringar under dagen och försöka fimpa spammet från vår ände, och när det är klart kan vi sätta på PM-funktionen igen.
På Amiga tiden när man skulle lira Larry på floppy var man tvungen att svara på ett ex antal frågor innan man kunde spela spelet. Det kanske kunde vara något för FZ ? 😁
Skitfiske
Retoriken kändes läskigt realistisk
Vi gillar kollektiv bestraffning!
På Amiga tiden när man skulle lira Larry på floppy var man tvungen att svara på ett ex antal frågor innan man kunde spela spelet. Det kanske kunde vara något för FZ ? 😁
Alla medlemmar får en manual som refereras i de frågorna - briljant!
Jotack, man skulle bevisa att man var över 18. Jag minns jag och min polare fick fråga hans morsa då vi på den tiden var extrema nybörjare på engelska