"En himmelsk förening!" säger Bond-producenterna om Io och 007-spelet

Robot
"En himmelsk förening!" säger Bond-producenterna om Io och 007-spelet

Metro-Goldwyn-Mayer har höga förväntningar.

#007, #io-interactive, #james-bond, #project-007


Medlem

Hoppas det inte blir för mycket skjutande. Io Interactive får inte glömma stealth biten med varierande gameplay där du kan slutföra uppdrag utan att döda massor av folk. Deras Kane & Lynch serie blev inte helt lyckad.. Hoppas detta kan bli bra iaf..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Vad annars skulle dom säga lol. Tror nog det finns en del mgm och broccolis som har hajpat det call of duty-goldeneye som kom ut.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas det inte blir för mycket skjutande. Io Interactive får inte glömma stealth biten med varierande gameplay där du kan slutföra uppdrag utan att döda massor av folk. Deras Kane & Lynch serie blev inte helt lyckad.. Hoppas detta kan bli bra iaf..

Själv tycker jag redan att dom nailat stealth biten i exempelvis hitman serien, dock så lämnar just firefights mycket att önska.
Blir ofta att jag bara loadar när jag blir upptäckt istället för att faktiskt ha lite roligt kaotiskt pangande.

Lite schystare ragdoll system alá euphoria, npc's som inte skjuter som en aimbot, friendly fire mellan npc's etc hade varit varmt välkommet i hitman serien iaf.

Och lite level destruction på det, det känns ju verkligen inte som att man detonerar ett kilo c4 i dom spelen x)

Medlem

Hoppas det blir första person. Fast det är kanske inte så troligt för då är det svårare att få sålt olika kostymer.

Inaktiv
Skrivet av Lilagröt:

Hoppas det blir första person. Fast det är kanske inte så troligt för då är det svårare att få sålt olika kostymer.

Tredjeperson men ett bra förstapersonsläge as well hade varit coolt. Misstänker det blir tredjepers iom Hitmanstudion.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Tredjeperson men ett bra förstapersonsläge as well hade varit coolt. Misstänker det blir tredjepers iom Hitmanstudion.

Ja det är väl ok, bara det görs bra. Ex GTA V tycker jag inte lyckades särskilt väl med sitt förstapersons läge, det märks att det är gjort främst för tredjeperson. Men får spelet bra betyg lär jag spela oavsett.

Inaktiv
Skrivet av Lilagröt:

Ja det är väl ok, bara det görs bra. Ex GTA V tycker jag inte lyckades särskilt väl med sitt förstapersons läge, det märks att det är gjort främst för tredjeperson. Men får spelet bra betyg lär jag spela oavsett.

Håller med fullständigt. Jag tycker det var ett fränt supplement men det var inte mer än så. Det märks tydligt att spelet inte är gjort i grunden för förstaperson och jag skulle vilja spela så hela tiden men ibland är det coolt att växla över när man glider genom LA.

Medlem

Att bara föreställa sig soundtracket gör en taggad!

Medlem

Kommer aldrig bli i klass med GoldenEye 🙁

Medlem

James Bond + Hitman känns som en väldigt lyckad kombination!

Medlem

Fan, jag kan inte vänta längre.. Vill se gameplay nu!!!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av kveldulver:

Kommer aldrig bli i klass med GoldenEye 🙁

Antar att du är en nostalgiker 🤔


signatur

Banksy

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Hoppas det blir första person. Fast det är kanske inte så troligt för då är det svårare att få sålt olika kostymer.

Skrivet av anon_119148:

Tredjeperson men ett bra förstapersonsläge as well hade varit coolt. Misstänker det blir tredjepers iom Hitmanstudion.

Hitman 2: Silent Assassin har både och, så helt omöjligt är det inte.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

1
Skriv svar