Forum-fun: lägg upp en bild på ditt favoritspel från när du var 12 år gammal, utan att röja din ålder

Medlem
Medlem
Medlem

Många timmar blev det...

Medlem
Medlem

Tar med några till. Säger inte att det var bra spel men det var vad jag spelade/gillade då.

Medlem

Box art

Gameplay screen


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Inaktiv

Det får gärna komma en till i serien snart.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Vad heter spelet?

Det borde vara The Longest Journey

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Åh, Rick!

Medlem
Medlem
Skrivet av Mortyman:

Jävligt bra spel. Jag och en lumparkompis fixade 102% när vi låg inne


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Medlem

Oj vad timmarna sprang iväg med detta

Medlem

signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Inaktiv
Medlem

signatur

Är ofta så tyst att man kan höra ett helt ton knappnålar falla.
Spelat spel sen Lode Runner var det nya heta...

Medlem

signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Är detta ett försök till phishing?

Medlem

Jäkligt svårt att gissa


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Jävlars jag la upp en bild på kartongen först. Lite väl avslöjande kanske, hoppas ingen märkte ^^.

Vilket fantastiskt spelår det var och vilka minnen<3!

Medlem

Gameplay, grafik samt musiken! MUSIKEN!!! Fyfan va bra musiken var i detta spel, speciellt första banan!

Batman till nes, spenderade timmar efter timmar med detta underverk och bara njöt!

Medlem

Jag är för gammal för detta. Vi hade en VIC 20 när jag var 12 år och man spelade väl frogger, scramble och så vidare. Men när dom spelen släpptes vet jag inte. Dock släpptes nedan spel när jag var 12 år (som jag sedan spelade mycket 1988 på Amiga, spelet var en julklapp 1988, fina minnen från den julen: julmust, helloween & elite).


signatur

Through the cables and the underground now

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

https://n64today.com/wp-content/uploads/2017/12/goldeneye-007...

Jävlars jag la upp en bild på kartongen först. Lite väl avslöjande kanske, hoppas ingen märkte ^^.

Vilket fantastiskt spelår det var och vilka minnen<3!

Det är lugnt, det är inte meningen att vi ska gissa spelen i tråden, bara dela med oss av minnen GoldenEye är ju dessutom det spelet som kanske är lättast att känna igen, även för de som mig som aldrig ens spelat det! 😁

Medlem
Skrivet av Prixm:

https://www.mobygames.com/images/covers/l/250275-the-f-a-prem...

Haha, svårt att inte röja min ålder med denna men ändå. Jag totalt älskade detta spelet, minns att jag åkte finlandsfärjan med farsan och jag såg spelet ligga i någon korg på rea för en billig slant, så jag köpte den för pengar jag förmodligen hade vunnit på att spela poker på maskinerna haha. Var i alla fall mitt första managerspel och sedan efter det ägde jag alla fotbollsmanagerspel som kom i minst 10 år framöver.

Det var också min favorit, störde mig lite på att det dock räckte med en bra målvakt för att vinna. Köpte cm 01/02 ett halvår efter och spelade det sedan i ca 7 år. Köpte alltid varje nytt spel men kom alltid tillbaka till 01/02.

Medlem

Ja, jag är såhär ung...

Medlem
Skriv svar