Ny Battlefield 2042-patch släppt, förbättrar träff-registreringen

Robot
Ny Battlefield 2042-patch släppt, förbättrar träff-registreringen
Medlem
Citat:

Improvements to the menu flow for Xbox players to make it easier to opt-out of Cross-Play

Ah. Äntligen. Inte för att jag fortfarande spelar, men ändå!

Medlem

Load out buggen som skulle vara fixad verkar inte alls vara fixad om man kollar div sociala medier.
Väldigt irriterande bugg då man måste backa ut ur servern och köra ny matchmaking om man vill kunna välja vapen.

Medlem

Kanske man kan börja spela det snart igen då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Härligt! Synd bara att man är bannad tills på måndag

Skrivet av Swedenrock:

Härligt! Synd bara att man är bannad tills på måndag

Vad har du gjort? 😂

Medlem

Han kanske skrev ****** ******* *** ************! i chatten.

Medlem

Väntar till scoreboard och gamla klasserna

Medlem

Kan ju tipsa om att alla utgåvor är reducerade med 40% just nu


signatur

Trust is for fools...

Medlem

De får gärna fixa, då man kryper så att inte vapnet och armarna hoppar upp och ner.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Insanity:

Kan ju tipsa om att alla utgåvor är reducerade med 40% just nu

Helt sjukt under en månad av releasen ja vilket clusterfuss :/

Medlem

Hahaha vilken jävla fail att man behöver patcha träffregistreringen i ett FPS spel.

Medlem

Den här skutan har seglat redan. Det är för många grundläggande problem

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Hahaha vilken jävla fail att man behöver patcha träffregistreringen i ett FPS spel.

Är ett problem som har visat sig i FPS då och då. Inte helt ovanligt.

Kommer ihåg när BC 2 kom. Hitregen var allvarligt frelled i drygt 6 månader. Det krävdes en ENORM (2+ gig tror jag vilket på den tiden var den överlägset största patchen jag nånsin laddat ner utanför ett MMO) patch för att fixa det.

Medlem

Nice. Om dom fortsätter patcha så här bra så kanske spelet är i bra skick när jag köper det om ett år när dom praktiskt taget ger bort det gratis.

Medlem

Folk gnällde på fordonen med 30mm kanon. Mestadels för att de nästan var oförstörbara. Kanonen i sig var inte OP som sådan.
Efter patchen: Du måste skjuta 4-5 fullträffar med en 30mm kanon på en spelare för att den ska dö. Ett headshot med en KANON gör ingenting. Revolvern gör mer skada än en automatkanon... EA/DICE i ett nötskal. Fixa inget, bara nerfa, nerfa, nerfa.. amatörer.

Vill du levla dina vapen för mer sikten osv? Lycka till då kills nollställts på flera av vapnen så det är bara att börja om från början, du har kvar dina tidigare unlocks men det kan vara 200 kills tills du är "ikapp" igen, oh happy day.

Crash to lobby vid spelstart för väldigt många spelare. Kräver en ominstallation av spelet och världens hackande i cmd-prompten med nollställningar av både det ena och det andra för att få det att fungera igen (tack youtube för instruktionsfilmerna).

Amatörmässigt hard-fail på detta.

1
Skriv svar