Tävling - Lego Star Wars: Skywalker Saga och en Lego-farkost!

Medlem

Jag lånade spelet till Switch på biblioteket. Fanns där på utgivningsdagen. Så nu kan alla barnen (inkl mig så klart) provköra i två veckor och se vad vi tycker.

Både jag och sonen älskar lego, inte minst Star Wars. Så det vore ju himla kul att vinna.

Medlem

Hade varit grymt att vinna Lego setet uppskattar spelet på min lilla Switch Lite.

Medlem

Hade vart riktigt fett o vinna spelet, så hade man kunnat spela me sin lillbrorsa

Medlem

Haha, Asså alla dessa konton som skapats idag och kommenterar, är ni forumlurkers eller är ni enkom här för tävlingens skull?!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Haha, Asså alla dessa konton som skapats idag och kommenterar, är ni forumlurkers eller är ni enkom här för tävlingens skull?!

Sur elr?

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Haha, Asså alla dessa konton som skapats idag och kommenterar, är ni forumlurkers eller är ni enkom här för tävlingens skull?!

Vad gör man icke för lego!

Medlem
Skrivet av Cabbe02:

Verkligen inte, men så kul med alla "historier" om diverse barn hit å dit å ditten å datten som känns så himla hittepå:D

Medlem

Jag hoppas jag vinner spelet, skulle bli en fin födelsedag imorgon

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Verkligen inte, men så kul med alla "historier" om diverse barn hit å dit å ditten å datten som känns så himla hittepå:D

Lite så ja.. folk drar sina historier, precis som vid Facebook-tävlingar, det är det ena och det andra.
Kan bara tänka sig om man vunnit hundratals miljoner på Lotto, vilka historier man skulle fått lyssna på för att folk velat ha pengagåvor.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Lite så ja.. folk drar sina historier, precis som vid Facebook-tävlingar, det är det ena och det andra.
Kan bara tänka sig om man vunnit hundratals miljoner på Lotto, vilka historier man skulle fått lyssna på för att folk velat ha pengagåvor.

Exakt så

Medlem

Svårt å hålla sig från köpknappen på detta spel, vill coopa med frugan i helgen ! Får vi en utannonserad vinnare idag månne?

Redaktör
Skrivet av bulleboss:

Svårt å hålla sig från köpknappen på detta spel, vill coopa med frugan i helgen ! Får vi en utannonserad vinnare idag månne?

Japp, nyhet om det kommer under förmiddagen!


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Japp, nyhet om det kommer under förmiddagen!

Puss!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Verkligen inte, men så kul med alla "historier" om diverse barn hit å dit å ditten å datten som känns så himla hittepå:D

Tror inte att någon av kommentarerna har något som helst inflytande i dragningen av vinnare, det lär väl göras i nogon form av "wheel of fortune" eller liknande kan jag tänka mig. 🥳


signatur

Det vi inte gör idag slipper vi göra om imorgon!
MSröj4K
Phanteks Enthoo Evolv X | ASRock Taichi B550 | AMD Ryzen 9 5950x | Samsung 980 PRO 1TB | G.Skill Trident 3600MHz CL14 Royal | NZXT Kraken Z73 360mm | EVGA GeForce RTX 3070 8GB XC3 ULTRA | MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X | Asus ROG Thor 1200w | Noctua NF-A14 x3 |

Medlem
Skrivet av Onicoz:

Tror inte att någon av kommentarerna har något som helst inflytande i dragningen av vinnare, det lär väl göras i nogon form av "wheel of fortune" eller liknande kan jag tänka mig. 🥳

Ja, så är det såklart ! Slumpen avgör, min tur å va turgubbe dock! Känner det i lilltån.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Verkligen inte, men så kul med alla "historier" om diverse barn hit å dit å ditten å datten som känns så himla hittepå:D

Är det verkligen så osannolikt att några av oss har barn som tycker om Star Wars, TV-spel och Lego, precis som oss andra?

Även om jag tycker spelet är ganska skoj så känns det ju betydligt mer anpassat för barn.

Medlem
Skrivet av Pada-chan:

Är det verkligen så osannolikt att några av oss har barn som tycker om Star Wars, TV-spel och Lego, precis som oss andra?

Även om jag tycker spelet är ganska skoj så känns det ju betydligt mer anpassat för barn.

Jag har själv 3 barn, men dom gillar inte legospelen, underligt nog.. men ne det är inte osannolikt alls. Jag å min fru däremot älskar å spela dom tillsammans (avengers legospelen tycker vi dock minst om och har inte klarat nåt av dom) .

12
Skriv svar