I morgon blir det Xbox-show med tredjepartsspel

Robot
I morgon blir det Xbox-show med tredjepartsspel

Några deltagare är bekräftade, men det finns plats för överraskningar.

#Alan-wake-2, #Ark, #Like-a-dragon


Medlem

Är inte Vin Bensin där när de visar trailern för ARK 2 blir jag oerhört besviken

Medlem

Oj. En till Showcase. Jädrar Xbox har uppgraderat till en V16 och alla cylindrar funkar fint. Härligt att Ark 1 kommer tillbaka.

Medlem

Skoj skoj, kommer helt klart se den!

Jag gillar när ni har en stream med det, men förstår att ni inte kan streama alla!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Ambassadör
Xbox

Gött!


signatur

Jump in.

Medlem

I vanlig ordning, får vi inte se - Bloodborne 2, Half-Life 3, Portal 3, Warcraft 4, Elden Ring 2, blir jag besviken.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd
Skrivet av Fezk:

I vanlig ordning, får vi inte se - Bloodborne 2, Half-Life 3, Portal 3, Warcraft 4, Elden Ring 2, blir jag besviken.

Jobbigt med ständig besvikelse antar jag


signatur

Fattar inte varför jag alltid är så öm och har så svårt att gå :(

Medlem
Skrivet av Akterseglaren:

Jobbigt med ständig besvikelse antar jag

Ja det är förjäkligt. =(

Om det inte var tydligt nog(Jag menar, spelen jag nämner borde vara ganska uppenbart) så var jag inte seriös utan det var mer en pik till folk som ibland har lite för höga förväntningar, speciellt inför mindre events.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ja det är förjäkligt. =(

Om det inte var tydligt nog(Jag menar, spelen jag nämner borde vara ganska uppenbart) så var jag inte seriös utan det var mer en pik till folk som ibland har lite för höga förväntningar, speciellt inför mindre events.

Vilket av dessa spel skulle du helst vilja se (seriös fråga).
Jag har ju en favorit...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Vilket av dessa spel skulle du helst vilja se (seriös fråga).
Jag har ju en favorit...

Det måste väl ändå vara Half-Life 3, att få ett avslut på sagan, även om det inte lever upp till några förväntningar, skulle varit lugnande för själen.

Fast ett riktigt välgjort och episkt Warcraft 4 skulle inte suttit helt fel heller.

FromSoftware vet man garanterat kommer släppa fler mästerverk så.

Själv då?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag håller tummarna för ett releasedatum för bg3...

Medlem

Jag antar att Undead labs inte räknas som tredje part längre? Jag hade velat se State of decay 3 som jag har väntat LÄNGE på.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Det måste väl ändå vara Half-Life 3, att få ett avslut på sagan, även om det inte lever upp till några förväntningar, skulle varit lugnande för själen.

Fast ett riktigt välgjort och episkt Warcraft 4 skulle inte suttit helt fel heller.

FromSoftware vet man garanterat kommer släppa fler mästerverk så.

Själv då?

HL3. Undrar om det någonsin kommer komma. Som du säger så kan det omöjligt leva upp till allas förväntingar.
Skulle gärna se ett nytt WC i samma stil som ettan o tvåan.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det var några som såg kul ut. Men inte så många. Men många för alla. Och snart en till Showcase, BlizzCon.

1
Skriv svar