Helgens digitala erbjudanden vecka 7

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 7

Det kliar ju lite att kanske plocka upp THQ ultimate bundle för ingenting

Medlem

ja, ser väldigt lockande ut.

Medlem

Hur kommer man till Impulse? Och hur fungerar det?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

ZOMG på THQ Ultimate Bundle. Synd att man redan har allt av intresse i den (dvs Dawn of War m. expansioner, STALKER och Full Spectrum Warrior)

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Hur kommer man till Impulse? Och hur fungerar det?

Klicka bara på prislappen på det du är intresserad av så har du direktlänk till sidan.

Medlem

Kikade på D2D's Bionic Commando rearmed deal, det kostade dock 11E för oss som inte bor i UK. zzz

nj
Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Kikade på D2D's Bionic Commando rearmed deal, det kostade dock 11E för oss som inte bor i UK. zzz

Du kan fortfarande handla från deras brittiska sida, står att det spelet är tillgängligt för hela världen bortsett från några enstaka länder.
Till skillnad från tex Assassins Creed som bara kan köpas av britter och försöker man ändå så möts man av "Error: Assassin's Creed Director's Cut is Country restricted on your IP." på betalsidan.
Det dyker dock inte upp för Bionic Commando Rearmed.

Inaktiv
Skrivet av Inkompetent:

ZOMG på THQ Ultimate Bundle. Synd att man redan har allt av intresse i den (dvs Dawn of War m. expansioner, STALKER och Full Spectrum Warrior)

Company of Heroes metascore = 93, borde intressera nån iaf.

Medlem

Jo jag tog hem det paketet nu. Alltid skoj med ny gammla spel som ändå håller

Medlem

"Du kan fortfarande handla från deras brittiska sida" om du skaffar proxy... väldigt smidigt och enkelt

Medlem

För alla som vill köpa Bionic Commando Rearmed, köp på amerikanska d2d sidan för bara 7,50 dollar, jag köpte det på US delen av sidan när det var nytt och det fungerade.

Medlem

testade Shattered Horizon , det är ju free to play också, fy faen det sög laggade också som fan ^^

nj
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

"Du kan fortfarande handla från deras brittiska sida" om du skaffar proxy... väldigt smidigt och enkelt

Nej? Jag köpte Bionic Commando Rearmed från deras brittiska sida utan problem/proxy/vnc/etc, precis som jag handlat från den amerikanska sidan utan problem vid andra tillfällen.
Står det att spelen säljs worldwide/EU/Sverige i inforutan över vilka länder som får köpa så är det fritt fram.

1
Skriv svar