Xbox Game Pass - Mars 2025 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Mars 2025 - Part 1

Ny månad, fler spel till Game Pass! Första omgången för mars bjuder kanske framförallt på 33 Immortals som släpps den 18:e i early access (Game Preview). Det blir också farming sim med One Lonely Outpost och action-shooter med Mullet Madjack. Två spel återvänder till tjänsten: Enter the Gungeon och Monster Train. Galacticare blir tillgängligt även med en Standard-prenumeration.

Förra månadens spel hittas här:
Xbox Game Pass - Februari 2025 - Part 1
Xbox Game Pass - Februari 2025 - Part 2

Nya titlar:

Monster Train (4 mar, konsol+PC+cloud)

One Lonely Outpost (6 mar, konsol+PC+cloud)

Enter the Gungeon (11 mar, konsol+PC+cloud)

Mullet Madjack (13 mar, Series X|S+PC+cloud)

33 Immortals (18 mar, Series X|S+PC+cloud)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 mars: Evil West, Lies of P, No More Heroes 3, Solar Ash, SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom, Yakuza 5, Yakuza 6.

Xbox Game Pass

#game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips

signatur

Jump in.

Medlem

Meh, lämnar Lies of P nu inför DLC't? ;/

Tänkte ju spela genom Game Pass och köpa DLCt för att spara en slant. För jag antar att det funkar så?

Aja, får man väl köpa båda istället, förtjänar dom ändå.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

33 Immortals är väl det som lockar mest denna månad för mig.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Fezk:

Tänkte ju spela genom Game Pass och köpa DLCt för att spara en slant. För jag antar att det funkar så?

Ja det hade funkat så. Olika publishers tänker lite olika kring dlc och GP...

signatur

Jump in.

Medlem

Oerhört svag månad! Men det gör inget, för jag har fullt upp med de senaste ett bra tag framöver.

Medlem

monster train? Är säker på att jag redan spelat det en hel del på game pass.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Katastrof månad. Tur att man har lite kvar av Awoved.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Fezk:

Köper du medan det finns på GP och du har aktiv prenumeration så får du ju en rabatt oftast.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Slutbossen:

monster train? Är säker på att jag redan spelat det en hel del på game pass.

Ja, som jag skrev så återvänder Monster Train (och Enter the Gungeon) till Game Pass. De har varit en vända tidigare på tjänsten

signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Köper du medan det finns på GP och du har aktiv prenumeration så får du ju en rabatt oftast.

Mjo det vet jag om, vilket är trevligt. Nu är förvisso Lies of P på rea och billigare på Steam, så lär förmodligen bli ett köp där.

signatur

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Fezk:

Ja, Lies of P är ju inte fel. Har inte riktigt kommit in i det som jag önskade, men gillar verkligen estetiken och som en bonus var steelbooken fin.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Ja, Lies of P är ju inte fel. Har inte riktigt kommit in i det som jag önskade, men gillar verkligen estetiken och som en bonus var steelbooken fin.

Enligt mig det bästa icke-Fromsoft/Souls spelet på marknaden! Man lär vara riktigt rostig när DLC't släpps.

Ska bli jäkla intressant och se både deras kommande survival horror-spel och Lies of P uppföljaren.

signatur

1
Skriv svar