Jack Black rockar loss med Minecraft-låten ”I Feel Alive”

Medlem
Skrivet av Maysay:

Har aldrig gillat Jack Black. Tycker inte det är så roligt. Men det finns helt klart en publik. Men jag vet inte om det är den generationen som spelar Minecraft just nu.

Kanske några föräldrar som försöker skapa minnen med sina barn.

De har förmodligen växt upp med Kung Fu Panda också.

Skrivet av Atreyu:

Schakalen från 97

Skrivet av ibrazingaro:

Haha Schakalen

Väldigt misslyckad film. Har jag fel ifall jag tror att dem allra flesta hejade på skurken i den filmen? Bruce Willis story arc var det ända som var intressant.

Skrivet av Zensu:

Var så länge sen jag såg King Kong, men vill minnas att hans insats var helt okej nu när du får igång den gråa sörjan i min skalle.

Jag kommer vara den som går emot strömmen och säger School of rock är galet överskattad och ruskigt lökig!

Fight meeeeeeee!

Jag avskydde School of Rock, och jag vågar ändå kalla mig ett rätt stort Jack Black fan.

Han har såklart gjort en del kassa filmer så som Ben Stillers Envy, men väger klart upp det med väldigt mycket annat bra.
Tropic Thunder, Tenacious D, Cable Guy, Nacho Libre lite annat smått och gott har han varit riktigt bra i.

Jag tillhör väl i för sig kategorin som uppskattar lite udda karaktärer då jag tycker att dem är intressanta.

Medlem

Jag gillade Jack Black i Be kind rewind, School of Rock och Pick of Destiny (och ser gärna om dessa filmer) men jag tycker han blir mer och mer krystad för varje dag som går. Han kanske börjar bli en parodi på sig själv? Slår man upp fejkad och ytlig Hollywood-kändis så borde hans ansikte dyka upp där.

Skribent
Skrivet av Sunstalker:

Jag gillade Jack Black i Be kind rewind, School of Rock och Pick of Destiny (och ser gärna om dessa filmer) men jag tycker han blir mer och mer krystad för varje dag som går. Han kanske börjar bli en parodi på sig själv? Slår man upp fejkad och ytlig Hollywood-kändis så borde hans ansikte dyka upp där.

Som jag förstått det så bryr sig Jack inte så mycket om kändisskap och har aldrig gjort. Däremot så gör han saker (och jobb när han blir tillfrågad så det kanske mer är så att folk efterfrågar saker som då kanske blir mer parodi (eller krystats som du säger) på just honom själv. Sen tror jag att mycket av det man får från honom är nog ganska mycket hur han är. På gott och ont då.

och ja, jag känner inte honom, men tycker inte han känns så fejkad. Däremot kan han vara lite irriterande och jobbig ibland, helt klart.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Tropic Thunder

Ok den hade jag glömt. Jävla rolig rulle och JB gör ett bra jobb där!

signatur

Missbrukare av Souls

12
Skriv svar