Vi som ska importera Switch 2

DÅ FICK MAN DEN PÅ RELEASE!
(stod den skulle komma på måndag)

Medlem
Skrivet av Buzzlightyear12:

<Uppladdad bildlänk>

DÅ FICK MAN DEN PÅ RELEASE!
(stod den skulle komma på måndag)

Nice!

När skickades din från Polen/Tyskland?

signatur

Where one man falls,
another one stands.

Skrivet av Herbert:

Nice!

När skickades din från Polen/Tyskland?

Här ser du tiderna. Jag bor nära Skåne därför åkte den genom Malmö.

Medlem

Fick meddelande att min kommer på tisdag så jag kan andas ut och sova gott fram tills dess.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Fick ett nytt meddelande i DHL appen:
”Försändelsen är stoppad”

Medlem
Skrivet av Aelgsvaeljarn:

För mig blev det ingen skillnad när jag valde service point, fortfarande 9 juni, då de kör ut allt från samma ställe enligt DHL express-kundtjänsten.

Okej! Då har jag kvar service point 👍

Medlem
Skrivet av tollsjo:

Samma här! Där dog hoppet om att få före helgen Nåväl

Medlem

Ett litet tips för att spara någon hundralapp om man som jag blev sugen på PRO kontrollen i efterhand.

Just nu har Clas Ohlson den för 995 dock inte i lager.
Men jag åkte till el giganten och dem prismatcha den utan problem

Medlem
Skrivet av tollsjo:

Samma här.
DHL Express kundtjänst meddelande att det är på grund av pågående strejk vid flygplatsen i Leipzig...

dyb
Medlem
Skrivet av Jinsan:

Ett litet tips för att spara någon hundralapp om man som jag blev sugen på PRO kontrollen i efterhand.

Just nu har Clas Ohlson den för 995 dock inte i lager.
Men jag åkte till el giganten och dem prismatcha den utan problem

hmm intressant , att dom har den så "billigt". 1kr billigare än jag gav på MyNintendo efter valutaomräkning....snällt av elgiganten att gå med på prismatch då dom inte brukar göra det om inte varan är i lager på stället som matchar den med

Medlem
Skrivet av Ruja:

Samma här.
DHL Express kundtjänst meddelande att det är på grund av pågående strejk vid flygplatsen i Leipzig...

Ouch, kanske därför mitt paket inte rört sig sen i natt… bådar inte gott, ska vara en tredagarsstrejk vilket betyder att det då nog inte hinner fram till måndag heller, tidigast tisdag gissningsvis.

Medlem
Skrivet av dyb:

hmm intressant , att dom har den så "billigt". 1kr billigare än jag gav på MyNintendo efter valutaomräkning....snällt av elgiganten att gå med på prismatch då dom inte brukar göra det om inte varan är i lager på stället som matchar den med

Ja, det märkliga var att han sa att dem hade på lager när han kollade men när jag går in via mobilen så verkar det inte finnas i lager

Medlem
Skrivet av Ruja:

Samma här.

ajdå. Så det som skickas från Tyskland får problem då kanske men Polen paketen kanske går hela vägen.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

ajdå. Så det som skickas från Tyskland får problem då kanske men Polen paketen kanske går hela vägen.

Mitt paket skickades från Polen men gick via Leipzig igår.

Medlem

Bor i Göteborg. Beställde 30 april från Nintendo Irland. Har fått bekräftelse att den kommer på måndag, inget om någon försening p g a strejk.

Medlem

Tyska Amazon har reserverat ett belopp nu, men i övrigt har inget ändras. Förväntad leverans är fortfarande på tisdag nästa vecka.

dyb
Medlem

ångrar jag beställde från amazon.fr för €13 billigare ...men jag ville få mario kart för €73 också och MyNintendo säljer det för €89. inget mail att dom kmr dra pengar (inget har reserverats än) ingen info alls men står fortfarande Tisdag. Trodde inte på att MyNintendo skulle hinna leverera på release här....suck.

beställde från amazon.fr för övrigt 24 april

Medlem

Min kom precis med dhl express!

Beställde från nintendo med nintendo family erbjudandet när pre orders kom, 5600 kr 👌

Medlem

Min är i köpenhamn nu står det

Medlem
Skrivet av Daven:

Samma här, så vi är officially fucked att hinna få innan helgen Men då kan man iaf sluta slösa tid på att sitta och uppdatera trackingen...

Medlem

Fick precis min levererad med Jetpak (DHL Express), sjukt oväntat och galet snabbt

signatur

no remorse

WL7
Medlem
Skrivet av hellmountain:

Stockholm här. Beställde från Tyska 10 April, Postnord ska leverera mellan 17 - 22 till dörren i dag.

Helsingborg här. Beställde 8e Maj från Nintendo De. DHL levererar mellan 15.30-17.30 idag.

Medlem
Skrivet av Daven:

Ja, samma här. Verkar på DHLs kundtjänst som att lastbilen ska till Landvetter för att sen distribueras till service point mm. Antar att det gäller hela göteborgsområdet.
Trodde först att leveransen från nintendo kom med flyg när kundtjänsten nämnde Landvetter, men icke :/
Så nära men ändå så långt borta..

Medlem

Någon mer än jag som fortfarande inte fått DHL-länken att börja fungera?

Medlem
Skrivet av Aelgsvaeljarn:

Ja, samma här. Verkar på DHLs kundtjänst som att lastbilen ska till Landvetter för att sen distribueras till service point mm. Antar att det gäller hela göteborgsområdet.
Trodde först att leveransen från nintendo kom med flyg när kundtjänsten nämnde Landvetter, men icke :/
Så nära men ändå så långt borta..

Kör kanske lastbil iom flygstrejken i leipzig?

signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av albiero:

Tyvärr. Och Nintendos support verkar bara skicka standardsvar som inte ger nåt svar överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av albiero:

yep sitter i samma båt

Medlem
Skrivet av albiero:

Länken från Nintendo har inte funkat för mig för själva konsolen som skickas med "expressfrakt" men tillbehör jag beställde i förrgår skickades igår med standardfrakt och det spårningsnumret har fungerat hela tiden.

Fick nyss meddelande från DHL på Whatsapp om att konsolen beräknas komma på måndag dock men vad jag kan se så är den inte ens upphämtad i Polen än så jag är skeptisk...

Medlem

Genom DHL express appen har jag fått notifikation och möjlighet att välja leveranssätt. Beräknat till Måndag. Vi får hoppas att det stämmer då jag ska bort tisdagen.

Medlem
Skrivet av albiero:

Min spårningslänk funkar inte heller än. Beställde från Nintendo Tyskland 5 maj!

Skriv svar