Vi som ska importera Switch 2
<Uppladdad bildlänk>
DÅ FICK MAN DEN PÅ RELEASE!
(stod den skulle komma på måndag)
Nice!
När skickades din från Polen/Tyskland?
Where one man falls,
another one stands.
Nice!
När skickades din från Polen/Tyskland?
Här ser du tiderna. Jag bor nära Skåne därför åkte den genom Malmö.
För mig blev det ingen skillnad när jag valde service point, fortfarande 9 juni, då de kör ut allt från samma ställe enligt DHL express-kundtjänsten.
Okej! Då har jag kvar service point 👍
Fick ett nytt meddelande i DHL appen:
”Försändelsen är stoppad”
Samma här! Där dog hoppet om att få före helgen Nåväl
Fick ett nytt meddelande i DHL appen:
”Försändelsen är stoppad”
Samma här.
DHL Express kundtjänst meddelande att det är på grund av pågående strejk vid flygplatsen i Leipzig...
Ett litet tips för att spara någon hundralapp om man som jag blev sugen på PRO kontrollen i efterhand.
Just nu har Clas Ohlson den för 995 dock inte i lager.
Men jag åkte till el giganten och dem prismatcha den utan problem
hmm intressant , att dom har den så "billigt". 1kr billigare än jag gav på MyNintendo efter valutaomräkning....snällt av elgiganten att gå med på prismatch då dom inte brukar göra det om inte varan är i lager på stället som matchar den med
Samma här.
DHL Express kundtjänst meddelande att det är på grund av pågående strejk vid flygplatsen i Leipzig...
Ouch, kanske därför mitt paket inte rört sig sen i natt… bådar inte gott, ska vara en tredagarsstrejk vilket betyder att det då nog inte hinner fram till måndag heller, tidigast tisdag gissningsvis.
hmm intressant , att dom har den så "billigt". 1kr billigare än jag gav på MyNintendo efter valutaomräkning....snällt av elgiganten att gå med på prismatch då dom inte brukar göra det om inte varan är i lager på stället som matchar den med
Ja, det märkliga var att han sa att dem hade på lager när han kollade men när jag går in via mobilen så verkar det inte finnas i lager
Samma här.
ajdå. Så det som skickas från Tyskland får problem då kanske men Polen paketen kanske går hela vägen.
ajdå. Så det som skickas från Tyskland får problem då kanske men Polen paketen kanske går hela vägen.
Mitt paket skickades från Polen men gick via Leipzig igår.
ångrar jag beställde från amazon.fr för €13 billigare ...men jag ville få mario kart för €73 också och MyNintendo säljer det för €89. inget mail att dom kmr dra pengar (inget har reserverats än) ingen info alls men står fortfarande Tisdag. Trodde inte på att MyNintendo skulle hinna leverera på release här....suck.
beställde från amazon.fr för övrigt 24 april
Min är i köpenhamn nu står det
Samma här, så vi är officially fucked att hinna få innan helgen Men då kan man iaf sluta slösa tid på att sitta och uppdatera trackingen...
Stockholm här. Beställde från Tyska 10 April, Postnord ska leverera mellan 17 - 22 till dörren i dag.
Helsingborg här. Beställde 8e Maj från Nintendo De. DHL levererar mellan 15.30-17.30 idag.
Min är i köpenhamn nu står det
Ja, samma här. Verkar på DHLs kundtjänst som att lastbilen ska till Landvetter för att sen distribueras till service point mm. Antar att det gäller hela göteborgsområdet.
Trodde först att leveransen från nintendo kom med flyg när kundtjänsten nämnde Landvetter, men icke :/
Så nära men ändå så långt borta..
Ja, samma här. Verkar på DHLs kundtjänst som att lastbilen ska till Landvetter för att sen distribueras till service point mm. Antar att det gäller hela göteborgsområdet.
Trodde först att leveransen från nintendo kom med flyg när kundtjänsten nämnde Landvetter, men icke :/
Så nära men ändå så långt borta..
Kör kanske lastbil iom flygstrejken i leipzig?
Where one man falls,
another one stands.
Någon mer än jag som fortfarande inte fått DHL-länken att börja fungera?
Tyvärr. Och Nintendos support verkar bara skicka standardsvar som inte ger nåt svar överhuvudtaget.
yep sitter i samma båt
Länken från Nintendo har inte funkat för mig för själva konsolen som skickas med "expressfrakt" men tillbehör jag beställde i förrgår skickades igår med standardfrakt och det spårningsnumret har fungerat hela tiden.
Fick nyss meddelande från DHL på Whatsapp om att konsolen beräknas komma på måndag dock men vad jag kan se så är den inte ens upphämtad i Polen än så jag är skeptisk...
Min spårningslänk funkar inte heller än. Beställde från Nintendo Tyskland 5 maj!