Imponera i Battlefield 6-betan – vinn plats i Slaget

Robot
Imponera i Battlefield 6-betan – vinn plats i Slaget

Rapportera från slagfältet i forumet och ta en direktplats till Tompas elitstyrka.

#battlefield, #battlefield-6, #slaget

Medlem

Synd att det enbart gäller PC!

Medlem

Jag kunde inte ta screenshot av någon anledning men jag hamna mitt i ett sniperkrig, fullt med krypskyttar på båda sidor, kulorna flög åt alla håll å kanter, men i slutändan erövrade våra krypskyttar deras, och vann matchen.

Account Executive @ FZ

Fick en dump på bästa rundan under förra beta-perioden. Inte helt åt helsike men jag har hört att det är långt ifrån hur legenden @Tomas Helenius poäng brukar ser ut! Kommer heja på från sidlinjen - go FZ!

signatur

Practice makes purple.
Jesper Norrwie - Account Executive @ Geeks AB

Medlem

Behöver du någon som spränger massvis med folk med sin M320?

https://medal.tv/games/battlefield-6/clips/kRgcYBhxyqH6n4sXF?invite=cr-MSxEZWssMTk3NTE0Nzk3&v=8

Eller en sniper som prickar 200m bort?

https://medal.tv/games/battlefield-6/clips/kRsjL37DdCBtSHs-w?invite=cr-MSxCUU0sMTk3NTE0Nzk3&v=30

Då är jag din gubbe!

Fler coola skillz kan komma under helgen!

signatur

Halo kompis!

Medlem

Kör mestadels Support med stort hjärta för sin squad. Dock är jag signad hos motståndarlaget. Hoppas vi ses på slagfältet!

signatur

CPU: Ryzen 9800X3D GPU: RTX 4080 Super RAM: G.Skill 32GB DDR5 CL30 @ 6000MHz
Moderkort:
ASUS ROG Strix B650E-F Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: Corsair RM1000x 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Corsair MP700 Elite 2TB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz Cooled by Noctua

Medlem
Slå den Tompas!

Här är en utav mina bästa distans shot jag gjort, spelar scout eller Support ofta. Gillar ta ner både tanks och andra snipers som terroriserar spelare på stridsfältet

Mos
Medlem

Ibland krävs det squads med kommunikation för att hålla sig i topp!

Detta får bli min apply då jag inte kommer kunna spela beta 2.

1
Skriv svar