PUBG: Battlegrounds har snart gjort sitt på PS4 och Xbox One
Antar att de återbetalar alla köp som gjorts då, väldigt generöst.
Du blir väl inte av med köpen om du uppgraderar hårdvaran till en nyare playstation eller Xbox.
Xbox one och ps4 versionen var verkligen ingen vidare när jag testade i början, på Xbox one (vanliga one ej x) hade knappt husen laddat in när man landade med fallskärmen haha.
De lovade att miljöerna skulle bli förstörbara i en patch i år, vart tog det löftet vägen?
Det finns på vissa banor. Man kan skjuta sönder väggar med raketgevär. 😎
Intressant ändå att PS4 versionen ser ut som ett PS2-spel med dom där texturerna, dom borde ju lätt kunna få det att se bättre ut än sådär om det nu är anledningen till att man stänger ner.
Intressant ändå att PS4 versionen ser ut som ett PS2-spel med dom där texturerna, dom borde ju lätt kunna få det att se bättre ut än sådär om det nu är anledningen till att man stänger ner.
Är ju väldigt begränsad prestanda i en PS4.
Du blir väl av med köpen om du uppgraderar hårdvaran till en nyare playstation eller Xbox.
Nej, all DLC följer med ditt Krafton account.
Xbox har dessutom smart delivery så där behöver du inte ens tänka på det, det är bara att ladda ner o fortsätta spela oavsett framtida konsol...(har uppgraderat Xbox 3ggr sen 2017 och spelar PUBG varje dag så kan bekräfta detta)
Scandinavian XBOX Network Gamers
Det finns på vissa banor. Man kan skjuta sönder väggar med raketgevär. 😎
Det blir även gropar i marken av diverse explosiva vapen. Finns även en hacka man kan deformera terrängen med om man så önskar.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Jaha jag som precis hittat tillbaka och spelar med lite utspridda barndomsvänner! Skulle va riktigt roligt och se en stor uppgradering på grafiken även till pc!
Dom nyheterna för konsol va juuh otroligt meeh, dom går får low till medium texturer bara?
Spelade pubg en del när det var nytt på PC men inte rört det sedan dess. Då fanns bara två kartor.
Jag slutade spela när andra kartan kom xD körde betan en hel del =p
Nej, all DLC följer med ditt Krafton account.
Xbox har dessutom smart delivery så där behöver du inte ens tänka på det, det är bara att ladda ner o fortsätta spela oavsett framtida konsol...(har uppgraderat Xbox 3ggr sen 2017 och spelar PUBG varje dag så kan bekräfta detta)
Missade såklart ett ”inte” haha. Rättade till det nu. Men bra då fungerar det som jag tänkte.