Vilket är det bästa fps som jag inte spelat?

Medlem

Har ögonen på detta, men vågar inte köpa förrän det är färdigutvecklat.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Testpilot
Skrivet av maq777:

The Witness har jag redan klarat av. Ganska många år sedan nu. Men jag minns att det var en trevligt utmaning i första 30 timmarna. Sedan slet jag mitt hår och svor i den återstånde tiden. Det var j-vligt svårt på slutet...

Ja, kan tänka mig det! Jag lirar någon timme då och då, vilket inte är särskilt bra gällande den här typen av spel men jag är väldigt noga med var jag avslutar. Att det är mitt i ett pussel jag har problem med, så jag vet vad jag ska göra när jag tar upp det igen. Nu var det i januari jag startade det senaste enligt Steam Så som sagt, jag kommer aldrig bli klar.

Medlem

Crysis-serien! Crysis 3 är bäst enligt mig.

Är ju spelhistoria.

signatur

Har spelbranschen som hobby

Medlem

Nästa år (hoppas jag), du får spela mitt FPS =D Jag skickar någon kod när det sker! Det kommer inte ha någon konstig krånglig level design med 600 olika knappar och spakar.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av sealc:

Crysis-serien! Crysis 3 är bäst enligt mig.

Är ju spelhistoria.

Nu slarvade du lite. Hade du tittat i listan hade du sett att jag spelat alla tre! Och ja, de är bra.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nästa år (hoppas jag), du får spela mitt FPS =D Jag skickar någon kod när det sker! Det kommer inte ha någon konstig krånglig level design med 600 olika knappar och spakar.

https://www.youtube.com/watch?v=kbI7J2PMwHg

Det ser jag fram emot. Det såg episkt ut på filmen.

Medlem
Skrivet av maq777:

Nu slarvade du lite. Hade du tittat i listan hade du sett att jag spelat alla tre! Och ja, de är bra.

Såg bara listan i forumet! Sorry!

Github-diton var längre

Bra jobbat!

signatur

Har spelbranschen som hobby

Medlem
Skrivet av Hipshot:

https://www.youtube.com/watch?v=kbI7J2PMwHg

Det där såg ju mysigt ut! Hoppas att du promotar det lite på FZ när det är färdigt. Märker av Die Hard-inspirationen, hehe.

Skriv svar