Säsong 4 – september

Medlem

Jepp där sjönk man som en sten från 3 till 30.

Dödgrävaren

Nån jäkla fjant har varit inne å lagt ett 3/5 på yotei å sänkt det från 89 till 88... som en som tippat 89 så blir man ju lagom bitter.

Medlem

Har missat tre spel den här säsongen. Är ganska säker på att jag satte betyg på i alla fall ett av dom. Vet inte om det är en bug eller den mänskliga faktorn :/

Medlem

Woop! Min andra spikning och tillbaka till top 100, plats 82 😄😅

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Gissade 85… och FC 26 kommer man inte få många poäng på. Hoppas bara man lyckas hålla sig kvar innan topp 100!

Medlem

Ojoj, spännande nu! Ligger på 5 poäng just nu på FC26 så vi får se hur många fler i topp 10 som underskattat det spelet!

Medlem

Attans, efter förra säsongens bottenskrap blev jag för återhållsam med betygen. Nu går det utför. Kul att täten splittras upp lite iaf😄

Medlem
Skrivet av hellmountain:

Har missat tre spel den här säsongen. Är ganska säker på att jag satte betyg på i alla fall ett av dom. Vet inte om det är en bug eller den mänskliga faktorn :/

Jag har känslan av att jag drabbades av samma sak.

Jag trodde jag satt tillfälliga betyg på allt men när jag sedan kollade fanns bara de två första som låsts in kvar och jag missade två spel som var låsta från att gissa på (men inte fått låsta betyg).

Redaktör
Skrivet av hellmountain:

Skrivet av Margy:

Jag har känslan av att jag drabbades av samma sak.

Jag trodde jag satt tillfälliga betyg på allt men när jag sedan kollade fanns bara de två första som låsts in kvar och jag missade två spel som var låsta från att gissa på (men inte fått låsta betyg).

Man måste klicka Gissa-knappen efter att ha valt betyg, räcker inte bara att dra slidern till rätt siffra. Kan det vara det?

signatur
Dödgrävaren

Upp på 12e plats så jag är nöjd, tippat 80 på FC, verkar landa på 82 så kanske klättrar ett steg till. Oavsett, väldigt nöjd med säsongen! Glädjebetyget 96 på Silksong var mitt största felsteg.

Medlem

Tillbaka på topp 50 med en fullpoängare!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Man måste klicka Gissa-knappen efter att ha valt betyg, räcker inte bara att dra slidern till rätt siffra. Kan det vara det?

Jag minns inte exakt hur det gick till när jag gjorde mina gissningar men jag fick poäng för de två första spelen som fick låsta betyg så något gjorde jag ju uppenbarligen rätt där.

Nåja, jag får se till att hålla bättre koll nästa säsong innan ett spel blir låst.

Redaktör
Skrivet av Margy:

Jag minns inte exakt hur det gick till när jag gjorde mina gissningar men jag fick poäng för de två första spelen som fick låsta betyg så något gjorde jag ju uppenbarligen rätt där.

Nåja, jag får se till att hålla bättre koll nästa säsong innan ett spel blir låst.

Hojta om det krånglar framöver, så får vi kika på det i så fall. Men jag var själv på väg att missa att låsa min röst med knappen en gång.

signatur
Medlem

Har klättrat hela säsongen till en 14 plats. Men när FC låses kommer det bli fritt fall. Min gissning var 74, så inte i närheten av verkligheten tyvärr.

Medlem

Hur stjärnorna har stått i konjunktion för att jag ska hamna på en (delad) andraplats förstår jag inte, men nu är en screenshot tagen och jag har ringt mormor och morfar och stolt berättat för dem att jag numera funnits på förstasidan på FZ!

Men högmod kommer före fallet... och FC kommer bli mitt fall ^^

Håller tummarna för att jag håller mig i topp 10 iaf!

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Femte 10+ poängen i rad nu!

Men det kommer skita sig på EA FC :/

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Hur stjärnorna har stått i konjunktion för att jag ska hamna på en (delad) andraplats förstår jag inte, men nu är en screenshot tagen och jag har ringt mormor och morfar och stolt berättat för dem att jag numera funnits på förstasidan på FZ!

Men högmod kommer före fallet... och FC kommer bli mitt fall ^^

Håller tummarna för att jag håller mig i topp 10 iaf!

Ja nu föll FC en poäng till, men om vi alla gissat för lågt (sannolikt) så handlar det väl bara om hur nära vi alla är! Mycket spännande 😁

Skribent

Yotei och FC 26 kommer trycka ut mig från topp 100. Det som såg så bra ut innan dess.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

SVT gav det 4 av 5.

https://www.svt.se/kultur/recension-ghost-of-yotei-utvecklat-...

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Redaktör
Säsong 4 avslutas torsdag - säsong 5 på gång

Torsdag den 2/10 låser vi FC 26-betyget och avslutar därmed säsong 4. Det dröjer ett tag för att vi vill att betyget ska stabiliseras. Det har just nu 51 betyg, medan de två föregångarna har +90 vardera.

Säsong 5 drar igång i veckan också! Dag ej spikad än - håll ett öga på framsidan.

signatur
Medlem

Känns som det är ganska många som går och hoppas och väntar in i det sista på att FC 26 ska reviewbombas

Känner mig hoppfull på en Topp 50-placering men vi får se. Känns sjukt att man är så långt efter trots 7.7 poäng i genomsnitt per spel med bara en titel kvar på säsongen. Många lurkers med fingerspitzengefühl på FZ 😂

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Torsdag den 2/10 låser vi FC 26-betyget och avslutar därmed säsong 4. Det dröjer ett tag för att vi vill att betyget ska stabiliseras. Det har just nu 51 betyg, medan de två föregångarna har +90 vardera.

Säsong 5 drar igång i veckan också! Dag ej spikad än - håll ett öga på framsidan.

Står att säsongen är redan avslutad om jag klickar på aktuell säsong där uppe i menyn.

Redaktör
Skrivet av omgponies:

Står att säsongen är redan avslutad om jag klickar på aktuell säsong där uppe i menyn.

Oops! Nu är den uppe igen.

signatur
Medlem

Och där dök FC med 2 poäng. Ligger rätt nära nu! 😁

Medlem

Har suttit och myglat på jobbet hela dagen och uppdaterat sidan hela tiden för att se om de låst in poängen än... spänningen är OLIDLIG!

signatur

Submission is for the weak

Redaktör
Skrivet av Kleptomaniac:

Har suttit och myglat på jobbet hela dagen och uppdaterat sidan hela tiden för att se om de låst in poängen än... spänningen är OLIDLIG!

Säsong 4 klar!

signatur
Redaktör
Ponny

Plats 102. Ack! Bra spurt men en poäng saknades för topp 100.

En kämpig säsong. Började tidigt med en tolva, men sen var det en nolla, flera sexor och så. NYA TAG!

signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör

De där två nollorna, alltså...

signatur
Medlem

Yay, klarade topp 100 den här gången, plats 87! Gick lite mindre bra förra säsongen så är kul att gissningarna gick hem!
Men denna personliga vinst smakade genast mindre sött när jag såg att det där citattecknet uppe i högra hörnet nu är ett snabel-a…

Plats 58 är betydligt sämre än fjärdeplatsen förra säsongen, men ändå helt okej. Det var genomgående ljumna poäng hela säsongen igenom.

Skriv svar