Säsong 5 – oktober
Blytunga spelmånaden oktober doftar lite svenskt. Dels har vi Battlefield 6 där Dice gör multiplayer, dels Arc Raiders som kodas av Embark. Vi har även Little Nightmares 3, men den nya delen har fått utrikes utvecklare. En spännande blågul FZ High Score-säsong!
Svårtippad säsong! Två spel som jag personligen inte skulle ge mer än 2/10 baserat på de trailers som finns (Pokemon och Ninja Garden), men som kanske ser jättebra ut i sådana där knepiga recensenters ögon. Lika bra att tippa höga betyg på båda
Oh well, kan inte gå sämre än de två senaste säsongerna
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Hoppas att ni kör fler påminnelser denna säsong. Jag lyckades missa två spel förra säsongen. Hade varit bra om man kunde få en mejlpåminnelse eller liknande.
Tycker det påminns ganska bra ändå.
Men ett tips är ju att gissa på allt redan nu så har du åtminstone någon gissning på alla spel.
The more I practice, the luckier I get.
Tycker det påminns ganska bra ändå.
Men ett tips är ju att gissa på allt redan nu så har du åtminstone någon gissning på alla spel.
Kommer det inte läggas till fler spel på listan? Jag trodde det. Vad bra, då kommer jag inte att missa något.
Kan det bli en femma för "Battlefield 6"?
Gissar 5 alltså, är det så dom träffat rätt så solklar 5'a.
Kom ihåg att gissa Opencritic-snittet också! Görs på FZ High Score-sidan och är 100-skalan. (Jag gissar att ni inte gissar 5 av 100 till BF6?)
Kom ihåg att gissa Opencritic-snittet också! Görs på FZ High Score-sidan och är 100-skalan. (Jag gissar att ni inte gissar 5 av 100 till BF6?)
Det vore en vild gissning! Tror lägsta på Opencritic är typ 20 eller något sådant.
Ser ut som att jag kommer börja med en 12a och en 0a...
Trodde Little nightmares skulle gå betydligt bättre (ungefär som de tidigare spelen)
Samma här, gissade 82 på Little Nightmares och 84 på Battlefield. (Så lås Battlefield nu!)
Ser ut som att jag kommer börja med en 12a och en 0a...
Trodde Little nightmares skulle gå betydligt bättre (ungefär som de tidigare spelen)
Samma här, gissade 83 på LN och 82 på BF6.
Verkar som många recensenter anser att Little Nightmates-konceptet börjat kännas för urmjölkat. Men 74 är ändå extremt lågt med OpenCritic-mått mätt eftersom rena rama skitspel brukar få högre än så. Skall bli intressant att se var Pokemon-spelet landar på, som jämförelse.
Samma här, gissade 82 på Little Nightmares och 84 på Battlefield. (Så lås Battlefield nu!)
Gillar ju IGN's betyg 5 av 10, vilket enbart gäller kampanjen..🤪
Samma här, gissade 83 på LN och 82 på BF6.
Verkar som många recensenter anser att Little Nightmates-konceptet börjat kännas för urmjölkat. Men 74 är ändå extremt lågt med OpenCritic-mått mätt eftersom rena rama skitspel brukar få högre än så. Skall bli intressant att se var Pokemon-spelet landar på, som jämförelse.
Samma här om LN 3, haha. Fasiken, får hoppas fler gjorde samma tabbe.
Är det bara jag eller har topplistan försvunnit? Brukade inte den vara högst upp när man klickade på "FZ high score"?
Upptäckte det häromdagen också. Skönt att jag inte är helt senil, än 🙂
Är det bara jag eller har topplistan försvunnit? Brukade inte den vara högst upp när man klickade på "FZ high score"?
Tror inte redaktionen har låst något spel ännu, men jag kanske har fel?
Tror inte redaktionen har låst något spel ännu, men jag kanske har fel?
Jaaaa det är ny säsong! Gud jag märkte inte ens det
Videomupp