Säsong 5 – oktober

Skribent
Säsong 5 – oktober

Blytunga spelmånaden oktober doftar lite svenskt. Dels har vi Battlefield 6 där Dice gör multiplayer, dels Arc Raiders som kodas av Embark. Vi har även Little Nightmares 3, men den nya delen har fått utrikes utvecklare. En spännande blågul FZ High Score-säsong!

Medlem

Så, nu har jag i alla fall lagt in place holder gissningar i fall jag glömmer att göra mer kvalificerade sådana senare.
Känner mig inte alls lika säker på den här omgången jämfört med förra.

Medlem

Jag kör min vanliga strategi och gissar alla direkt!
Går det åt pipsvängen så gör det

Medlem

Spelet "Keeper" såg rätt nice ut.
Nu hoppas man på top 100 denna säsong

Medlem

Svårtippad säsong! Två spel som jag personligen inte skulle ge mer än 2/10 baserat på de trailers som finns (Pokemon och Ninja Garden), men som kanske ser jättebra ut i sådana där knepiga recensenters ögon. Lika bra att tippa höga betyg på båda

Oh well, kan inte gå sämre än de två senaste säsongerna

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Redaktör
Ponny

Går in med stukat självförtroende efter senaste säsongen, men med hopp om topp 100. LET'S GO!

signatur

En Bamseponny av folket

Dödgrävaren

5 poäng från segern förra säsongen, känns svårt att öka på poängskörden. Särskilt med de här spelen, alla känns som de kan bli rejäla kalkoner.

Medlem

Hoppas att ni kör fler påminnelser denna säsong. Jag lyckades missa två spel förra säsongen. Hade varit bra om man kunde få en mejlpåminnelse eller liknande.

Slaget: Team FZ
Skrivet av Mikaelh:

Hoppas att ni kör fler påminnelser denna säsong. Jag lyckades missa två spel förra säsongen. Hade varit bra om man kunde få en mejlpåminnelse eller liknande.

Tycker det påminns ganska bra ändå.

Men ett tips är ju att gissa på allt redan nu så har du åtminstone någon gissning på alla spel.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Tycker det påminns ganska bra ändå.

Men ett tips är ju att gissa på allt redan nu så har du åtminstone någon gissning på alla spel.

Kommer det inte läggas till fler spel på listan? Jag trodde det. Vad bra, då kommer jag inte att missa något.

Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

Kommer det inte läggas till fler spel på listan? Jag trodde det. Vad bra, då kommer jag inte att missa något.

Nä, inte om det inte slinker in något plötsligt strorsläpp.

signatur
Medlem

Trean...fan, har inte hunnit med ettan än!

Medlem

Jag satte typ samma betyg på alla spel (förutom Pokemon som ser skräp ut). Får se hur det ger sig

Medlem

Kan det bli en femma för "Battlefield 6"?

signatur

autograph

Medlem

Jag vet vad jag kommer göra fredagkväll oavsett vilket betyg det blir!

Medlem

Gissar 5 alltså, är det så dom träffat rätt så solklar 5'a.

1
Skriv svar