Världens snyggaste omslag – 32-delsfinaler (del 1)
Det läckraste omslaget genom tiderna ska koras. Du väljer vilket.
Tycker i ärlighetens namn att många av dom här är inte ens snygga. Många är för kommersiellt designade för att locka folks blickar (om ni förstår vad jag menar) och blir bara plottrigt. Men det är för att jag alltid har varit en "less is more" när det kommer till design. Finns 3-4st jag gillade men Gris är min typ av design jag gillar.
Kom ihåg nu då, rösta på det bättre omslaget och inte på spelets innehåll!
This!!!
Så himla tråkigt när det bara blir att folk röstar på spelen de tycker bättre om..
Slutspelsträdet visar vapenturneringen.
Äldre omslag är oftast snyggare, mer tilltalande än nya.
Old habits, tydligen. Tack! Fixat.
En Bamseponny av folket
Hade varit najs om vi kan få se omslagen i större versioner för att titta på detaljerna om möjligt! Men det är fan svårt alltså, stor risk att nostalgi-faktorn gör en lite bias :3
En länk till mer högupplösta omslag i omröstningen hade varit uppskattat.
Förstår, det är bra input! Kruxet är att bilderna i sig är ganska små i grunden, men ska se om jag inte kan få dom lite större i nästa omgång.
En Bamseponny av folket
Hade varit najs om vi kan få se omslagen i större versioner för att titta på detaljerna om möjligt! Men det är fan svårt alltså, stor risk att nostalgi-faktorn gör en lite bias :3
En länk till mer högupplösta omslag i omröstningen hade varit uppskattat.
Förstår, det är bra input! Kruxet är att bilderna i sig är ganska små i grunden, men ska se om jag inte kan få dom lite större i nästa omgång.
Har pillat lite nu på morgonen, jag tycker minsann det är på en behagligare nivå. Nu kan man klicka upp dom lite större.
En Bamseponny av folket
Har pillat lite nu på morgonen, jag tycker minsann det är på en behagligare nivå. Nu kan man klicka upp dom lite större.
Tusen tack <3
Old habits, tydligen. Tack! Fixat.
Vad hände med nomineringen av spelhistoriens bästa spel?
Stackars GRIS. Ditt omslag är oerhört vackert men tyvärr, Icos är orubbligt.
Ja, det var klart det svåraste valet i omröstningen, la också min röst på Ico.
ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ
Vad hände med nomineringen av spelhistoriens bästa spel?
Soon! Håll utkik. 👀
En Bamseponny av folket