Städhel... spelhelgen är här!

Robot
Städhel... spelhelgen är här!
Medlem

Spelar gamla favoriter. Resident Evil 2 och San Andreas. Lite GTA 3.

Medlem

Är snart 40 timmar in i Metaphor Re:fantazio och gillar det skarpt! Så jag kör vidare!
Kanske nån Deep Rock Gatactic Survivour-runda också hinns med.

(Kommer dock bli mer städhelg än spelhelg, 5åringens garederob behöver rensas på för små plagg och dahliorna måste upp!)

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

powerwash simulator 2. spelat hela dagen idag. och hela kvällen igår.. blir hela helgen med efter man kommer hem från jobbet.

signatur

Huvudadmin för SpelClockers.

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

World of Warcraft - Classic Pandaria, Hearthstone Battlegrounds och en liten kik på vad det är för Halloween-pryl i Tarkov

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Ambassadör
Xbox

Det blir The Outer Worlds 2 för hela slanten!

Hype!

signatur

Jump in.

Medlem

Blir läsning hela helgen, sitter med en spännande bok:D

Medlem

Pluggspelar. Kan inte någon göra ett spel för studier? Typ Word simulator med lo-fi musik i bakgrunden och ett eget kryp in med multiplayer

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Städning och spel på agendan här också. Blir lite Ace Combat 7 varvat med lite Washing IRL Simulator 2.0.

Slaget: Team FZ

Battlefield 6 varvat med BALL x PIT.

Missa inte denna lilla pärla, finns på Game Pass!

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Denna helg fortsätter jag att spela Digimon Story: Time Stranger varvat med JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R.

Medlem

Tormented Souls 2

Medlem

Har moddat Stalker GAMMA till perfektion under den gångna veckan, så nu är det väl dags att spela lite också, antar jag.

Medlem

Är lite krasslig. Om jag bara orkar ligga i sängen blir det Metroid Prime-remastern på min Switch 2. Om jag orkar sitta vid TV'n blir det Dying Light (har väntat för länge med att spela det)

Medlem

Då jag inte längre har en handled som bråkar så tänker jag köra väldigt många varv i Le Mans Ultimate.

Medlem

Kämpar vidare i Ghost of Yotei!

Medlem

Köttar på i Silksong...

... Act3
synd att man är så dålig i 2D platformers bara...

signatur

gorm streamar ibland!

Kommer nog aldrig tröttna på Kunio-kun och gänget! Det underlättar ju också att det finns typ 500 spel i serien. 😅😂

Medlem

Vampires Bloodline 2 men personligen är jag faktiskt mer sugen på att starta Outer worlds 2 Bloodline är inte riktigt min cup of tea
Har även Tormened Souls 2 införskaffad, what to do what to do 🤔

Medlem
Skrivet av androsynth:

Är lite krasslig. Om jag bara orkar ligga i sängen blir det Metroid Prime-remastern på min Switch 2. Om jag orkar sitta vid TV'n blir det Dying Light (har väntat för länge med att spela det)

Första Dying Light är ljusår bättre än det andra! Du har en grym resa framför dig!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det blir The Outer Worlds 2 för hela slanten!

Hype!

Det ser ljust ut baserat på recensionerna! Hoppas det blir mer olika vapen typer och mer olika fiender.

Gillade det första spelet, så detta blir spännande!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Jag borde verkligen klara sista bossen (tror jag) i Silksong (akt 3) men den är så svår! Så jag har påbörjat lite Keeper, men framför allt BallxPit har tagit min tid 😶

Slaget: Team FZ

Jag har fastnat i Supermarket simulator på game pass.

Sedan blir de:
Powerwash simulator 2
Ninja gaiden 4
Keeper
Gears of war Reloaded
Dispatch
Fellowship

Jag behöver mer tid per dygn!

Medlem

Gillade verkligen det första spelet så har höga förväntningar på uppföljaren, schemat är rensat för imorgon kväll 🙂

Ninja Gaiden 4 och sen lite Forza Horizon 3 online

Medlem

Battlefield 6 och Ready or not går varma här. Mina kevlarklädda hjältar tröttnar jag aldrig på.

Men jag ska också städa på riktigt och kanske lira Halo Flashpoint (goggla) med den vän.

Medlem

Tänkte testa Trails in the Sky demot på Switchen och sen försöka klara Shadow of the ninja remaken. Så blir troligen lite Street Fighter 6 också.

Medlem

Battlefield 6! Fuskar mig inte till alla challenges, så har en del att jaga

Medlem

hade velat lira bf6 lr witcher 3, men ja, ödet vill att jag ska lira typ duke nukem istället

signatur

//monster

Medlem

Mestadels Fellowship! 😍

12
Skriv svar