Städhel... spelhelgen är här!
powerwash simulator 2. spelat hela dagen idag. och hela kvällen igår.. blir hela helgen med efter man kommer hem från jobbet.
Huvudadmin för SpelClockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...
Pluggspelar. Kan inte någon göra ett spel för studier? Typ Word simulator med lo-fi musik i bakgrunden och ett eget kryp in med multiplayer
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Är lite krasslig. Om jag bara orkar ligga i sängen blir det Metroid Prime-remastern på min Switch 2. Om jag orkar sitta vid TV'n blir det Dying Light (har väntat för länge med att spela det)
Första Dying Light är ljusår bättre än det andra! Du har en grym resa framför dig!
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Det blir The Outer Worlds 2 för hela slanten!
Hype!
Det ser ljust ut baserat på recensionerna! Hoppas det blir mer olika vapen typer och mer olika fiender.
Gillade det första spelet, så detta blir spännande!
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!