Spela LIVE på flashad 360

Inaktiv
Spela LIVE på flashad 360

Hej.
Har funderat på att flasha min 360, men undrar bara om man kan spela köpta orginalspel på LIVE då ? Eller kan man bli bannad ? Hade inte tänkt att spela spelen jag laddar ner LIVE, utan bara dom köpta.

Det finns säkert trådar om detta men jag är ganska ny här :$

Medlem

Eftersom du är ny så ska jag varna dig, sånt här inte hemma på FZ och kan leda till att du blir bannad.

Och svaret, ja du kan bli bannad även om du kör orginal spel på en moddad 360 på live.

Inaktiv

Okej, tack så mkt då.
Har läst reglerna lite bättre nu så det här ska inte upprepas.

Medlem

Ett sånt här chip kanske vore nått för dig?
http://www.chipper.se/pages-productinfo/category-127_150/prod...

Det kan du stänga av så varje gång du ska gå ut på live så är det bara att av chippet.

Det är bra det du är ärlig från första början Inte dom flesta här med sina "backuper" och diverse versum..

[Edit av admin]

Och kommer att köpa färdig chippad Wii och 360 redan från början.

Medlem

Jag är inte guds bästa barn och visst tusan har jag dragit hem både det ena o det andra men kommentarer som "herrejösses vad pengar man har sparat" känns bara så jävla dryga.
Spelar ingen roll hur mycket cash du lagt ner på spel genom dina dar. Det rättfärdigar inte dig från att "spara" cash genom att ladda ner spelen nu.

Och vad är det för charm med att ha en ful-iso?
Ingenting slår känslan av en nybakad förpackning med manual osv.
Kom inte dragandes med att spelen är för dyra, för att spela är ingen rättighet. Utan bara en ren lyxkonsumtion.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Nysläppta/fullpris spel är för dyra, speciellt till denna generation. Men man kan hitta ett och annat fynd på lite äldre spel.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Nysläppta/fullpris spel är för dyra, speciellt till denna generation. Men man kan hitta ett och annat fynd på lite äldre spel.

Du är här med anmäld för anstiftan till brott. Stick iväg till dina piratforum ist. Här hör du inte hemma!

Köp spel annars förväntar jag mig att du arbetar gratis! Jäkla snyltare!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Vila i frid

Jag skulle vilja påminna om att det må vara lagligt att flasha/chippa en konsol, men det är inte lagligt att ladda upp/ner och/eller inneha piratkopierade spel.

Låser tråden då den redan är avslutad.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar