Fastnat i Assassins Creed.

Medlem
Fastnat i Assassins Creed.

Hejsan, nu äre så att jag har fastnat i Assassins creed. Jag är på memory block 4 men jag har varit till alla städer med en sån här "snevänd fyrkant" markerad på dem. Men när jag väl kommer till den stan så finns det ingen markör som visar vart jag skall gå, så jag går till Buerau (stavning) hela tiden men han berättar att jag borde fortsätta söka.

Vad kan man göra för att veta vad man ska göra ? Ska ja gå tillbaka till Masyef och snacka med han som ger mig allt så jag får veta nånting eller ?

Tacksam för svar!

Medlem

eftersom jag inte har spelet och ingen anning om vad det är och så kan jag ju alltid säga du kan vända dig till
"http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/930278/50832"
där har du Walkthrough för hela spelet, så det är bara läsa i just det stycket du behöver hjälp och sedan fortsätta med spelet

Lycka till

Inaktiv

Jag har också fastnat, jag har kommit till " the rich district" i Jerusalem. Men nu finns det inga objectivs kvar, när jag går till Bureoun (stavning) Så säger han nånting att jag inte är klar. Vad ska jag göra ?

Sry för att jag lånar din tråd

Medlem

Du ska gå till ett annat district i staden o leta upp en viewpoint

Medlem

Spelet slutar hålla handen efter ett tag (ett besök i varje stad?), resten av ikonerna får man leta reda på själv, inte så svårt, hittar man en Viewpoint så ser man resten, sedan e det bara o besöka dom i vanlig ordning för att se alla events..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

ja kom på dig själv för ett tag sedan! tack ändå!

1
Skriv svar